IbifaHo Polo 6r
IbifaHo Polo 6r

Ibifa Ho :: 2010 Volkswagen Polo

Merk
VW
Model
Polo 6r
Uitvoering
Comfortline
Kleur
CandyWit
Bouwjaar
2010
Zijn echt veel betere stoelen dan in mijn 9n3 (trendline) geven ook genoeg zijdelingse steun. Met mijn 9n3 had ik vaak pijn aan mijn rug bij langere afstanden (natuurlijk ook wel deels door de schroefkit, maar was voor de schroefkit ook al). In het begin had ik wat spijt dat de 9n3 weg was, maar meer en meer begin ik ze helemaal te vergeten. :oops:
 
ga je de ruitenwisser er ook afzwieren? zou veel cleaner staan tov met die zwarte ruitenwisser ;)
velgen staan er wel zeer goed onder moet ik zeggen,
als je de lijn doortrekt van je vorige wagen komt dit zeker en vast wel goed :)
 
Ja ik denk wel dat die er ook eens zal afvliegen Big Grin

Daarnet mij bezig gehouden met de compo erin te zetten. Veel beter geluid. Mijn subwoofer is verkocht ook, ik ga enkel deftige speakers en een versterker ervoor nog steken. Geeft dan al meer als Bass genoeg.
Sent from my RM-846_eu_belgium_380 using Board Express
 
Vanmorgen mijn pakje vanuit Polen ontvangen: originele MDI.

Een half uurtje later was alles al geïnstalleerd. Big Grin

Inhoud van het pakje:


Tijdens de inbouw:


Na:


Veel beter dan die yatour interface. Werkt sneller en alle info van de muziek staat ook mooi op het scherm ipv track1, track2,...

120,- incl verzending, kon slechter. Big Grin
 
THX Demercer!

Gratis is afhankelijk van de goodwill van je dealer. Normaal moet je daar ook rond de 40,- voor betalen maar meeste dealers geven er idd eentje mee bij.

Pff kan niet wachten tot dinsdag! Big Grin Eindelijk verlagen want ben al teveel gewend aan het niet-verlaagd rijden. Big Grin
Sent from my RM-846_eu_belgium_380 using Board Express
 
Een Nissan Pixo! Die oprit is niet de onze, van een overbuur waar ik mijn auto ook mag parkeren. :cool:

De onze is een lange smalle waar de auto's achtereen moeten staan dus, anders is het altijd kijken van wie moet eerst weg bla bla dus mijn Polo staat bij de buur. Ben niet zo scheutig om mijn Polo'ke op straat te parkeren.

Bij ons in de garage staat nog een leuk speeltje! Big Grin Mijn Golfje. Big Grin
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!