IbifaHo Polo 6r
IbifaHo Polo 6r

Ibifa Ho :: 2010 Volkswagen Polo

Merk
VW
Model
Polo 6r
Uitvoering
Comfortline
Kleur
CandyWit
Bouwjaar
2010
Woensdag gaan we de nieuwe van mijn moeder halen en is deze officieel van mij! Dan beginnen de ombouw werken.

Vandaag of morgen nog achter een AP schroefkitje dat die er woesdag of donderdag onder kan, laten uitlijnen tenzij ik op het school binnenraak ga ik em zelf uitlijnen, exors eronder, POLO, TDI & bluemotion technology van de achterklep zwieren, LED's steken in nummerplaat en interieur Yatour interaface meteen aansluiten, DRL uitschakelen. Dit is allemaal voor woensdag/donderdag

Erna zien voor setje DRL voor in de bumper ( die koop ik van Olivier (Citroene)) over en meteen aansluiten, zien voor 18" setje velgen
 
Nog iets wat ik van plan ben is om uit lijn ma haar nieuwe polo haar rcd310 te halen en de mijne in hare te steken. Dan heb ik ook eentje met witte achtergrond. Mijn ma die rijdt toch nooit snachts en weet niet eens dat er verschil is tussen de oude en nieuwe Big Grin
Sent from my RM-846_eu_belgium_380 using Board Express
 
DRL met vagcom uitgeschakeld, overal op internet lees ik dat dat niet gaan bij DRL in de koplampen maar toch gaat dit! Big Grin Op een australisch forum had ik gelezen van 2 pinnen in de lichtschakelaar af te dekken (DRL en nog eentje) maar als ik DRL pin afkoppelde brand de drl nog altijd. Zelf zonder de schakelaar brand de DRL.

LED's nummerplaat verlichting: geïnstallerd, LED's in spiegelverlichting: check, verlichtings unit voor en achter ook al leds in gestoken, verlichting in de koffer steekt ook al leds in en mijn compo set van Helix uit de oude polo ook net overgezet.

Volgende is de subwoofer inbouwen en hopen dat de AP rap binnen is en de Polo verlaagd kan worden samen met de exors er onder dan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik hoop dat dinsdag de verlaging binnen is! Dinsdag gaat de 9n3 terug op originele ophanging en als de schroefkit voor de nieuwe er al is meteen eronder als we dan toch bezig zijn! Big Grin

18'' velgen gaat waarschijnlijk voor volgend jaar zijn, zomervakantie is altijd een dure periode, festivals, vakantie,... :lol:

Momenteel zit ik met 3 velgen in mijn hoofd, 2 audi & 1 VW. Welke het gaat worden, wie zal het zeggen!
 
Is idd hetzelfde, maar in Be heb je voor je schroefkit ook en 'gelijkvormigheids' attest dat het conform je voertuig is. Maar dat attest geld enkel voor 9n3, dus ik kan met die schroefkit niet naar de keuring. Is dezelfde schroefkit maar andere nummers. Spijtig maarja, heb voor een goede prijs een nieuwe schroefkit dusja.

Vandaag is mijn nieuwe nummerplaat toegekomen. Aangezien er nu overal een 1-tje voor moet en ik nog een oud type had moest ik een nieuwe plaat hebben.

Bye bye 795-BMI hallo 1-FHI-144
 
Laatst bewerkt door een moderator:
WP_20130701_001_zps6be69e26.jpg

Bye bye mijn oude leuke nummerplaat! 795 BMI was zoveel makkelijker te onthouden en mensen konden er nog eens mee lachen soms! :mrgreen:

POLO TDI en Bluemotion tech. zijn er ook al afgevlogen ook al mocht ik nog niet van de mama :lol: Wat een crapuul ben ik toch niet! Morgen laatste dagje 9n3 vanaf woensdag 6r.
 
De oude nummerplaten moeten verdwijnen (dus de nummerplaten zonder 1-tje voor). Als je nog een oude nummerplaat hebt en je koopt een nieuwe auto of verhuist moet je een nieuwe aanvragen met een 1-tje voor.

Als ik nu weer een nieuwe auto koop blijft deze nummerplaat van mij.

Het kan ook zijn dat je een 8 of 9 krijgt ipv van een 1tje. 8 is voor werknemers van de EU en 9 is voor een gepersonaliseerde nummerplaat. Kost wel 1000,- voor een gepersonaliseerde :lol:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Idd vroeger was het 'maar' 800,-. Ze zijn er wel over bezig om het weer te veranderen ivm gepersonaliseerde. Dan krijg je 7 tekens die je vrij mag invullen. Moet wel minstens 1 cijfer en 1 letter in. Bvb polo9n3 is dan mogelijk als nummerplaat.
Sent from my RM-846_eu_belgium_380 using Board Express
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!