Hulp nodig bij aankoop nieuwe koplampen 6R

Ik heb uiteindelijk toch gekozen voor de U-tube verlichting en heb deze met dynamisch knipperlicht uit Duitsland gehaald. Ik hoop maar dat ze niet gaan lekken en mocht dat wel zo zijn dan is het maar zo. Ze zien er in ieder geval super tof uit!

Voor de mensen die op zoek zijn naar deze lichten, hieronder een link.


Verzending is verbazingwekkend snel. Ik had ze dinsdag besteld, woensdag verzonden, vrijdag in huis. Geleverd met H7 halogeenlampen ingebouwd.



Ik vond deze er ook erg tof uit zien, het enige wat mij tegen zat zijn de enorme zwarte ''dead spaces'' die boven en onder de verlichting zitten. Ik ben wel erg benieuwd naar de ervaringen en blijf dus nog even hangen hier. Misschien dat er nog wat andere foto's van deze koplampen zijn dan de verkoopfoto's? Ben benieuwd.

1636396104868.png

Volgende stap voor mij zijn de VLAND LED achterlichten :)
Zien er goed uit! Iemand ervaringen met die U-Led lichten of dat deze (goed) bestendig zijn voor het UV straling? Zonde als ze snel verweerd zijn natuurlijk.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 60pk 
IMG_8271.PNG

Dit is hoe die van mij er (beide) nu uitzien. Afgezien van de lekkages in de units laat de blanke lak her en der los. Heb ze zelf sinds circa december/januari.
 
Saab  9-3 Vector 2008  2.0T 235pk 
Dat gaat aardig hard dan. Kan het kloppen dat dit gedeelte van jouw koplampen niet mooi aansluit op de carrosserie van de auto? 1636401337267.png
Ja dat klopt. Het is niet dat er schade is geweest waardoor deze uitsteekt. De originele Volkswagen H4-units passen perfect, de originele Volkswagen H7-units ook maar deze U-Tube steekt aan de bijrijderskant iets uit. Aan de bestuurderszijde zit het wel goed.
 
Saab  9-3 Vector 2008  2.0T 235pk 
Ja dat klopt. Het is niet dat er schade is geweest waardoor deze uitsteekt. De originele Volkswagen H4-units passen perfect, de originele Volkswagen H7-units ook maar deze U-Tube steekt aan de bijrijderskant iets uit. Aan de bestuurderszijde zit het wel goed.

Ik had hier tijdens het monteren ook last van. Ik heb dit toen opgelost door hem iets los te schroeven, de unit goed te drukken en vast te houden en dan weer de schroeven vast zetten. Toen zat die netjes. Leek te maken te hebben met de, ja hoe leg je dat uit, metalen plaat die boven de unit langs loopt (waar de bovenkant van de unit ook in vastgeschroefd word).

Wou dit wel goed hebben om de kans op lekkages iets te verkleinen, voor het geval er water langs loopt.
 
Ja dat klopt. Het is niet dat er schade is geweest waardoor deze uitsteekt. De originele Volkswagen H4-units passen perfect, de originele Volkswagen H7-units ook maar deze U-Tube steekt aan de bijrijderskant iets uit. Aan de bestuurderszijde zit het wel goed.
Nu je ze een tijdje hebt, voor twijfelende kopers, zou jij deze aanraden of niet? :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 60pk 
Wou dit wel goed hebben om de kans op lekkages iets te verkleinen, voor het geval er water langs loopt.
Snap ik helemaal, ben dan wel bang dat er een bevestigingspunt afbreekt. De garage zei met het afstellen van de lampen dat de units niet helemaal de juiste pasvorm hebben. Leek mij alsof de unit tegen de ABS-pomp oid aan kwam en daardoor niet past.

Neemt niet weg dat ik een fan ben van de U-Tube looks en het lichtbeeld (wel met Xenon-lampen ipv LED's) :cool:
 
Saab  9-3 Vector 2008  2.0T 235pk 

Deze lampen zien er ook wel vet uit. Weet niet of er mensen zijn die hier ervaringen mee hebben?
Sorry beetje late reactie. Heb deze inmiddels paar maanden in mn auto zitten (ook de achterlampen) echt super blij mee! Krijg er ook super veel complimenten over. T enige wat ik een nadeel vind zijn de extra condensators enzo die erbij zitten. Niet echt een ramp ofzo.

image.jpg
Ps let niet op rare uitlijning, mn spatborden moeten vervangen worden + motorkap bijgesteld na ze vervangen zijn…
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 75PK > 115 PK 
Sorry beetje late reactie. Heb deze inmiddels paar maanden in mn auto zitten (ook de achterlampen) echt super blij mee! Krijg er ook super veel complimenten over. T enige wat ik een nadeel vind zijn de extra condensators enzo die erbij zitten. Niet echt een ramp ofzo.

image.jpg
Ps let niet op rare uitlijning, mn spatborden moeten vervangen worden + motorkap bijgesteld na ze vervangen zijn…
Is dat wel legaal met Xenon in die units ?
 
Volkswagen  Polo 6C r-line/Highline  DSG 1.2 TSI 110pk 
Is dat wel legaal met Xenon in die units ?
Ik heb m gekocht met xenon units. Zou niet weten waarom t nu ineens dan niet zou mogen als ze vervangen worden.
T belangrijkste is die dingen gewoon goed afstellen. Die van mij staan lager afgesteld als de “norm” omdat er toch genoeg licht uit komt :) (wel binnen de marge uiteraard)
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 75PK > 115 PK 
Ik heb m gekocht met xenon units. Zou niet weten waarom t nu ineens dan niet zou mogen als ze vervangen worden.
T belangrijkste is die dingen gewoon goed afstellen. Die van mij staan lager afgesteld als de “norm” omdat er toch genoeg licht uit komt :) (wel binnen de marge uiteraard)
Naja meer omdat Xenon en LED met een h-fitting verboden is op de openbare weg.

bron: https://www.topledverlichting.nl/wet-regelgeving.html
 
Volkswagen  Polo 6C r-line/Highline  DSG 1.2 TSI 110pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!