Hulp bij kleur 6r UPDATE: Hij is besteld! :D

Haha, vanuit het topic gezien lijkt wit inderdaad geen voorspelbare keuze.
Waarom het uiteindelijk wit is geworden weet ik ook niet, moet zeggen dat ik er nog niet 100% zeker van ben.

Maar ze bestellen de auto pas in t nieuwe jaar dus kan nog switchen
 
Even een korte vraag: kreeg vanuit de dealer de vraag of ik bij aflevering een USB kabel of een Ipod/iphone kabel wilde.

Nu gebruik ik wel een iphone maar lijkt mij een USB stick beter werken. Nu is mijn vraag echter, neemt de RCD310 de mappen/albums die je maakt op je USB stick over? en kan je zodoende door de mappen scrollen?
 
Bevalt me prima, helemaal met de zwart wit uitvoering, net als de rest van het interieur.. Qua geluid en gemak vind ik het goed. En wat ik al had aangehaald, met die mediabox gewoon ideaal.. Geen cd's meer in de autoBig Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!