Hulp bij kleur 6r UPDATE: Hij is besteld! :D

Re: Hulp bij kleur 6r

TornadoGo zei:
Dan zie je alweer hoe smaken kunnen verschillen: Ik zou nooit een zwarte auto willen Ik heb zelf dan ook een Glacier Blue Polo BM, alternatieve kleuren zouden voor mij de rode of de nieuwe bruine zijn.
Is maar goed ook dat smaken verschillen. Het zou anders maar en saaie boel worden op de wegen, al die zwarte auto's. :lol: :lol: :lol:
 
Re: Hulp bij kleur 6r

Ik heb zelf gekozen voor toffee brown, kleur is heel persoonlijk, dat klopt.
(zie het topic over de 1.2 90 pk)
Na 2x een reflex silver VW wilde ik eens iets anders.
Pepper grey is ook erg mooi, heb er zelf ook over getwijfeld.
Maar als ik hier in mijn regio een Polo zie rijden, dan is ie 8 van de 10 keer in de kleur pepper grey.
Succes met kiezen!
 
Re: Hulp bij kleur 6r

het blijft lastig! wel leuk om zo ieders mening te horen! bedankt!

@fho, hoe bevalt de 90 PK? ik kan er helaas niet in proefrijden voordat ik de auto bestel. Heb wel in de 105 PK gereden en in de 86PK Skoda Fabia.

Wat mij opviel is dat de 86pk veel luidruchtiger was dan de 105PK in de polo. Dit kan ook komen door het verschil fabia/polo.
 
Re: Hulp bij kleur 6r

Zelf heb ik een witte Polo 6R. Persoonlijk vind ik dit ook de mooiste kleur. Je ziet op wit vaak details die je op donkere kleuren minder ziet.
Daarbij hoef je de auto niet vaker te wassen dan een andere kleur. Je zou zeggen dat op wit alles erger uitziet, maar dat is niet zo.
 
Re: Hulp bij kleur 6r

@ JordyO, bedankt. En hoe zit het met grondlaag onder de candy lak? Ik zag namelijk laatst een witte renault twingo van 1,5 jaar oud met allemaal zwarte stippen op de motorkap (steenslag). Wat voor kleur heeft deze onderlaag bij de polo?
 
Re: Hulp bij kleur 6r

Ik vind dat wanneer je geen uitgesproke keuze kan maken, je gerust s speciaal en onbezonnen mag doen Big Grin Als ik een wagen koop zal deze altijd zwart, wit of grijs zijn omdat dit mijn smaak is en afhankelijk van merk en type beslissen welke van de 3 het wordt.. Voor mij horen exotische kleuren bij exotische wagens dus financieel gezien zal ik zo'n kleurtje niet snel hebben Stick Out Tongue
Waarom niet geel? Denk niet dat er al een polo in die kleur van de band gerold is..

Grtz
 
Re: Hulp bij kleur 6r

Smartie86 zei:
Ik vind dat wanneer je geen uitgesproke keuze kan maken, je gerust s speciaal en onbezonnen mag doen Big Grin Als ik een wagen koop zal deze altijd zwart, wit of grijs zijn omdat dit mijn smaak is en afhankelijk van merk en type beslissen welke van de 3 het wordt.. Voor mij horen exotische kleuren bij exotische wagens dus financieel gezien zal ik zo'n kleurtje niet snel hebben Stick Out Tongue
Waarom niet geel? Denk niet dat er al een polo in die kleur van de band gerold is..

Grtz

kheb al een gele zien staan bij de dealer, wel nog vet een gele polo Big Grin
 
Re: Hulp bij kleur 6r

Op die eerste foto komt het vrij flets over. In het echt is het wel wat feller.

pologelb1600opt-1.jpg
 
Re: Hulp bij kleur 6r

@ronald
@fho, hoe bevalt de 90 PK? ik kan er helaas niet in proefrijden voordat ik de auto bestel. Heb wel in de 105 PK gereden en in de 86PK Skoda Fabia.


Geen idee Ronald ! Big Grin
Heb 'm op de gok gekocht, levering in februari.
Er schijnen in NL op het moment slechts een paar Polo's 1.2 90 pk rond te rijden voor proefritten.
De rest staat klaar om pas in het nieuwe jaar op kenteken gezet te worden.
Dit is wat mijn dealer vertelde, ik heb een goede relatie met hem, dus ik neem aan dat hij dit niet uit z'n duim heeft gezogen.
Hij heeft geprobeerd om er eentje te regelen vanuit de andere kant van het land, maar dat ging opeens niet door, de auto was daar nodig.

Ik heb dus alleen in een 105 pk versie gereden.
Erik (Zie het topic van "1.2TSI 90pk") heeft er echter al eentje in bezit.
Het schijnt hem zeer goed te bevallen!

grt. Frank
 
Re: Hulp bij kleur 6r

bedankt voor je antwoord. Ik zal m ook helaas op de gok moeten kopen.

Ook mijn dealer gaf aan dat er helaas geen 90pk versie beschikbaar is voor proefritten, zelfs PON heeft er geen staan.

wat betreft de kleur, het wordt waarschijnlijk een candy witte (highline 3deurs)
Reden hiervoor? geen idee... ik vindt het model heel mooi uitkomen van een 3 deurs in het wit. Daarnaast heb ik nog nooit een witte auto gehad, wel een zwarte en donker grijze:)
 
Re: Hulp bij kleur 6r

Wellicht dat de dealer een A1 met het zelfde blok voor je kan regelen voor een proefrit.
Heb zelf een A1 gereden met 85 pk, zeer fijne ervaring, stuk sneller dan een 1.4 vooral door het koppel wat veel eerder beschikbaar is, denk dat je geen spijt zal krijgen van je aankoop.
 
Re: Hulp bij kleur 6r

Menaz zei:
Op die eerste foto komt het vrij flets over. In het echt is het wel wat feller.

pologelb1600opt-1.jpg


Is wel apart, je moet ervan houden. Heb altijd zelf het idee dat het lastig ruilen wordt na enige tijd omdat mijn inziens de vraag naar deze kleuren niet teveel zal zijn dus daardoor wellicht ook minder interessant voor een verkoper om in te ruilen.
 
Re: Hulp bij kleur 6r UPDATE: Vandaag besteld! :)

De kogel is door de kerk, ik heb de nieuwe polo vandaag besteld! Big Grin
Het is een candy witte geworden met de volgende opties:

Polo 1.2 TSI 90PK Highline 3-deurs
Candy White
16" velgen type "Mistral"
Executive pakket (RCD 310 + Multimediabox)
Licht & Zicht pakket (zelfdimmende binnenspiegel en regensensor)
Multifuctioneel stuurwiel
Dagrijverlichting in mistlampen
Airbag passagierszijde uitschakelbaar
Geen type aanduiding op achterklep
Kentekenplaten met opliggende letters

Daarnaast meteen de volgende accessoires besteld:
Alu sportpedalen
Instaplijsten
LED kenteken verlichting

Levering: week 11 2012

Nu begint het lange wachten...

PS. Ik ruil de 9n3 GTI in, deze kan ik echter ook tot 2 weken voor levering zelf verkopen.
Dus voor de eventuele interesse, stuur me een PB voor foto's.
Huidige KM stand is 60.300
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!