Hulp bij kleur 6r UPDATE: Hij is besteld! :D

Re: Hulp bij kleur 6r

flashrood is inderdaad heel mooi, mijn huidige auto is flashrood en ook op de 6r is het heel mooi.

maar wil nu een keer wat anders...peppergrey is inderdaad metallic.
ps. op bovenstaande foto lijkt het inderdaad mat.
 
Re: Hulp bij kleur 6r

Ronald zei:
flashrood is inderdaad heel mooi, mijn huidige auto is flashrood en ook op de 6r is het heel mooi.

maar wil nu een keer wat anders...peppergrey is inderdaad metallic.
ps. op bovenstaande foto lijkt het inderdaad mat.
Op de foto lijkt het inderdaad mat. Metallic lak glimt natuurlijk als een waanzinnige als die gepoetst is, ook niet verkeerd. Je ziet ze trouwens nog niet zo veel rijden, een VW Polo 6r Peppergrey.

Wordt de keuze al makkelijker? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 
Re: Hulp bij kleur 6r

@ graafie, ja jullie mening helpt inderdaad.

blijft echter wel lastig, het is namelijk geen lease auto maar ik koop deze prive. Daarnaast hecht ik veel waarde aan een auto.

Mijn vriendin rijd een ford ka uit 2010, in het donkergrijs metallic. Enige nadeel is dus wanneer ik voor de pepper grey ga, is dat we dan nagenoeg dezelfde kleur auto hebben haha
 
Re: Hulp bij kleur 6r

Alessandro zei:
Ik heb zelf deep metellic black, achtkant wordt echt snel vies :oops: Na het wassen en klein stukje gereden te hebben zie ik al stof op de achteruit/klep/bumper..!

De achterkant van de Polo wordt inderdaad heel snel weer smerig. Het enige wat daar tegen helpt zijn spatlappen maar ja, wie wil er nou een Polo met van die vreselijke sjonniespatlappen. (en dan ook nog eens voor en achter) :lol: :lol: :lol:
 
Re: Hulp bij kleur 6r

ombouw naar gti is geen optie. Heb dit met mijn vorige auto ook gedaan (zie mijn topic), ik had een 9n3 1.4 in silverbird volledig omgebouwd naar GTI (alles origineel). Gevolg: wilde ook een gti motor en kocht mijn huidige autoStick Out Tongue

Hot orange vindt ik ook een hele mooie kleur, maar zal ik zelf niet snel aanschaffen.
 
Re: Hulp bij kleur 6r

Was Hot Orange er niet uit?

Ik heb een rode besteld, maar als de GTI er in Peppergrey of Toffeebrown was, dan weet ik het nog niet. Wit is ook mooi, maar al die ecobakken zijn ook wit.
 
Re: Hulp bij kleur 6r

@ menaz, dat is inderdaad waar. Wit is voor de groene eco labels anno nu.
Maar op een 3-deurs komt het model van de polo wel het mooist uit in het wit.

Heren, jullie maken me het er niet makkelijker op :lol:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!