Hoeveel kilometer heeft jouw Polo inmiddels gelopen?

Vw polo bm bj 2010 eind juni opgehaald en nu staat die op 94.143 km

Problemen egr klep bij 31.234 km.

Daarna vermogen verlies bij 63.451

Dit vermogen verlies was te verwijten aan een tunings boxje zal geen naamen noemen

2 keer trug roep actie gehad.

Enz enz nog 1 maand wachte en dan heb ik me polo 1.6 tdi 90 pk bleu motion technology

Ik kan niet wachte en hopelijk meer geluk:smile:
 
Vw polo bm bj 2010 eind juni opgehaald en nu staat die op 94.143 km

Problemen egr klep bij 31.234 km.

Daarna vermogen verlies bij 63.451

Dit vermogen verlies was te verwijten aan een tunings boxje zal geen naamen noemen

2 keer trug roep actie gehad.

Enz enz nog 1 maand wachte en dan heb ik me polo 1.6 tdi 90 pk bleu motion technology

Ik kan niet wachte en hopelijk meer geluk:smile:



Dat vermogensverlies is nu opgelost.
 
Hier gaat het redelijk hard, maar aan de kilometerstanden van het overgrote deel op dit forum te zien zijn Polo's sowieso veelgebruike auto's.

Hier in 3 maanden op 6500km. Dat komt dus neer op 26000km per jaar. Gok ik dat ik dit niet helemaal ga halen.
Bij de vorige auto was dit trouwens 60000km per jaar (andere werkgever).
 
Volkswagen  Golf Mk7.5  1.5 TSI 150pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!