Hoeveel kilometer heeft jouw Polo inmiddels gelopen?

Ik zie hier auto's met heel wat kilometers er al op, hoelang denken jullie de auto te gaan gebruiken en bij hoeveel kilometers gaan jullie over op een nieuwe auto ?

Eigenlijk ook wel leuk om te weten of het een lease auto is of niet..
 
BMW  1 serie  1.6 
heb de auto sinds 7 mei 2011, nu 4100 km op de teller (vanaf 500km ventura box + green luchtfilter) gem verbruik 1:22 met veel snelweg km's @ 130 km/u.

geen mankementen, alleen de eerste keer dat de roetfilter ging regenereren stonk dit wel behoorlijk en was er een afname in vermogen merkbaar (ook start stop systeem werkte tijdelijk niet)

auto is door werkgever aangekocht (geen lease ivm 28% kleinschaligheidsinvesteringsaftrek)

ik rij +/- 50.000 km per jaar en ga dus maximaal 3 jaar met de auto rijden.
 
Ik heb de auto sinds 25 Februari 2011,er stond bij aankoop 22.000 km op,inmiddels staat de klok op 25.600 km.

Tot nu toe geen mankementen gehad,wel lijkt het dat hij bij een koude start de eerste kilometer wat inhoudt.( heb nog garantie,dus zal het in de gaten houden )

Het is een zogenaamde `tweede`auto,zal dus 10 jaar mee moeten ( althans daar gaan we vanuit ;) )
 
Even opfrissen hoor:

- auto afgeleverd op 9 januari 2011, dus ruim 20 maanden oud inmiddels
- 48.814 km gelopen
- inmiddels kapotgegaan: 1. Waterpomp (niet defect maar wel zoemend geluid bij loslaten gas a.g.v. vervormde schoep), 2. regelunit airco vervangen (niet defect maar had bijgeluid), 3. plaatje geplaatst bij turbo (terugroepactie), 4. spanrol distributieketting vervangen (beetje vaag, mijn TSI bleek niet onder de terugroepactie van de distributiekettingen te vallen, onduidelijk of de ketting ook is vervangen).

Niet heel jofel dus, 4 reparaties met nog geen 50k op de teller en in anderhalf jaar, alles nog binnen de garantie maar vrees enigzins als die over 4 maanden afloopt.

Hoe staat het er inmiddels bij jullie voor?
 
ik heb mijn auto vanaf 7 mei 2011, km stand staat nu op 71.000 km. alleen reguliere beurten gehad. oja, gps antenne is binnen garantie vervangen voor de rest niets.

sinds een week is de polo de 2e auto en zal het een stuk minder hard gaan met de km's
 
Hier ook een km vreter. Mijn 6R BM passeert bijna 80k km..

Bouwjaar van de auto is nov 2010, ik ben de 2de eigenaar vanaf juli 2011 en de auto heb ik met 12k op te teller gekocht.

Maar das alleen maar prive..als monteur op de weg "verslijt" ik een caddy in 3 jaar met 180k op de teller. Best wel erg dus hehe
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!