Hoeveel kilometer heeft jouw Polo inmiddels gelopen?

Mijn bm heeft tot nu toe 21000 km gelopen vanaf leverdatum 05-2010
Wel ontevreden over het verbruik. Ben nu aan het uitrekenen wat het is want ik heb vanaf het begin de km-stand en getankte liters opgeschreven.
 
Heb een polo 1.4 16V Highline(6r) hij is nu 1.5 jaar oud en heeft 17000km op de teller Big Grin.
Wat vinde jullie van leder interieur in mn polo?
Heb et nl niet late inzette omdat ik de combinatie stof en leder niet mooi vond :?
 
ron zei:
Mijn bm heeft tot nu toe 21000 km gelopen vanaf leverdatum 05-2010
Wel ontevreden over het verbruik. Ben nu aan het uitrekenen wat het is want ik heb vanaf het begin de km-stand en getankte liters opgeschreven.
Ligt gewoon aan je eigen rechtervoet... als je gaat stampen en doortrekken dan schiet je verbruik omlaag ja. 1 op 27 is behoorlijk goed te doen in de praktijk!

Vandaag is heeft mijn BM 5000KM ervaring.
 
Met alle respect, maar 1 op 27 is niet goed te doen naar mij idee. Ondanks dat ik veel snelweg rij, kom ik ook op stukken 80 km/h weg niet veel verder dan 1 op 25...
Mijn ervaring is dat 1 op 20 goed te doen is, en bij bewust zuinig rijden 1 op 25.

Misschien dat het verbruik per auto verschilt?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!