Hoeveel kilometer heeft jouw Polo inmiddels gelopen?

vandaag op 88990 gezet. Auto is van 22 mei 2010. TSI 77kw

Damn, dat zijn heel wat kilometers voor een TSI van 2.5 jaar jong! Ik heb het even grof uitgerekend en het komt er op neer dat jij (of je baas) afgerond 12.000 euro aan benzine hebt betaald tot nu toe. Doe je hetzelfde met diesel dan kom je afgerond op 7000 euro uit..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Damn, dat zijn heel wat kilometers voor een TSI van 2.5 jaar jong! Ik heb het even grof uitgerekend en het komt er op neer dat jij (of je baas) afgerond 12.000 euro aan benzine hebt betaald tot nu toe. Doe je hetzelfde met diesel dan kom je afgerond op 7000 euro uit..
Zeg, ik wil niet flauw doen, maar is dat niet een beetje veel? Tenminste, het zal aan zijn rijstijl liggen. Een rekensommetje:

verbruik: 1:16 (mijn eigen gemiddelde met een 1.2 TSI 66kW die iets zuiniger is 1:17)
Brandstofprijs gemiddeld over 2011: € 1.62 (Gemiddelde retail pompprijzen | Nederland)

Nu de grote goocheltruc: (88990/16)*1.62 = € 9010,20. Dat is 25% minder dan wat jij berekend ;)

Sorry, maar ik kon het niet laten.
 
Volkswagen  Golf Mk7.5  1.5 TSI 150pk 
Damn, dat zijn heel wat kilometers voor een TSI van 2.5 jaar jong! Ik heb het even grof uitgerekend en het komt er op neer dat jij (of je baas) afgerond 12.000 euro aan benzine hebt betaald tot nu toe. Doe je hetzelfde met diesel dan kom je afgerond op 7000 euro uit..

Ja dat zijn vrij veel kilometers. Het is mijn eigen auto, maar ik krijg kilometervergoeding gelukkig.. Dekt het niet helemaal, maar ik kom een heel eind.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!