Hoeveel kilometer heeft jouw Polo inmiddels gelopen?

Als ik het zo lees over het algemeen dus weinig problemen ervaren door iedereen. Bij mij staat de teller inmiddels op ruim 58.000 sinds januari 2011. Problemen tot dusver:

- waterpomp vervangen na bijgeluiden
- reparatie/vervanging van distributieketting en aandrukrollen n.a.v. de bekende problemen met vroege TSI motoren
- regelunit airco vervangen (ik had geen klachten maar de dealer achtte dat nodig)
- draaiknop climatic opnieuw moeten bevestigen nadat deze was dolgedraaid
- plaatje bij de turbo geplaatst in het kader van een terugroepactie
- uit elkaar gespatte H7 halogeenlamp in koplamp

Al met al dus niet geheel probleemloos.
 
mijn polo 1.2 tdi bleumotion heeft vandaag de 83.000 km aangetikt. heeft alleen reguliere beurten gehad en binnen de garantie is de gps antenne vervangen deze had het begeven door een lekkend rubbertje (altijd vervelend). auto is de eerste 45.000 km voorzien geweest van ventura chipmodule, daarna van JD module.
Enige euvel op dit moment is dat een van de speakers achter het aan het kraken is, auto is van mei 2011 dus wellicht krijg ik t nog onder garantie gerepareerd.
ik weet niet of de speakers binnen de garantie vallen. oja, en het vergrendelingshendeltje van de armsteundeksel is er af gevallen een paar maanden geleden, ook door de dealer kosteloos gerepareerd.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!