Windkracht13
Nieuw lid
Hebbie toevallig een linkje?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heel erg sneu dit! Sterkte met de afhandeling en het ongemak.
Voor de gene die ook hun nummer af willen plakken (wat overigens een hele goede tip is) er zijn ook via ebay stukken nepleer te koop (zelf plakkend) die op het leer van je stuur lijken, dit voor mensen die op details letten![]()
Ik heb mijn visitekaartje beplakt met zwarte scotsch elektriciens tape en die er voor geschoven.
Ziet er ook netjes uit![]()
http://www.ebay.com/itm/27090284817...ries&cmd=ViewItem&hash=item3f13116ab3&vxp=mtrlink ??![]()
Damn, lees je verhaal nu pas Polofreak. Ongelofelijk, sterkte met de hele afhandeling man
Ik hoop dat de discussie m.b.t. Windkracht13 z'n probleem nu uit de weg is, gezien de garages nu afgeschermd zijn voor "niet-leden".
Helaas kan hij blijkbaar niet tegen kritiek (ook al wordt er aan zijn advies gehoor gegeven, wat naar mijn inziens nog steeds een soort van onzin is, een dief kan hier net zo goed premium member zijn, wie zal het weten!?) Ik heb hier over ook in zijn vorige topic al over gezegd: "Wie niet wilt dat z'n auto op internet gevonden wordt, post dan niets van je polo, of haal je kenteken weg en maak geen foto's waarbij direct zichtbaar is waar je woont".
In elk geval erg jammer dat we op zo'n manier een lid kwijt zijn!
Jullie mogen van mij ook nog eerlijk weten dat ik de laatste tijd erg weinig zin heb om tijd in de website te steken, mede door dit soort "beschuldigingen" naar ons toe (het is en blijft je eigen verantwoording wat je wel/niet post). En toch ook van sommige leden die erg negatief waren over de lancering van de nieuwe website, natuurlijk is/zijn kritiek/tips/opmerkingen altijd welkom!!, maar als je na de eerste dag al hoort dat "de oude site wel weer terug mag" (na alleen al 6uur werk om het over te zetten) en dat dit en dat niet deugd, ben je er wel even klaar mee als je eens wist hoeveel tijd/moeite er in gestoken wordt. Een (amateur)website is na lancering nooit helemaal perfect, geef mensen ook de tijd om het op te lossen of te verbeteren!
Ik wil verder graag weer ontopic om polofreak een hart onder de riem te steken in plaats van de schuld op iets/iemand af te schuiven! (de dief hoort gewoon met z'n poten van andermans spullen af te blijven).
Ze hebben hier vd week de Golf van de buurman geript, die kwam me waarschuwen.
Ik heb voor de zekerheid een zekering losgehaald waardoor de auto niet meer start
Kan alleen effe nergens vinden waar die precies voor dient.. het gaat om een zekering in de motorruimte, daar zitten er 2. De meest rechtse heb ik losgehaald, als je met je gezicht naar de voorkant van de Polo staat.
@Enzo
Dan word je zeker in Polen wakker![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.