Het is zover!!! Gvdddd!!!!

Afgelopen woensdag hebben ze mijn Polo gestolen!!!!

Recht voor de deur en waarschijnlijk op bestelling. De nacht ervoor heeft mijn buurman 2 gasten in mijn auto gezien maar toen de politie ter plaatse was, die hij had gebeld, waren ze al pleitte. De dag erna gewoon op de avond voor 22:30 hebben ze hem weg gestolen.

Dus voor iedereen die slim is en zuinig op zijn auto: beveilig je Polo en dus je obd stekker en plak je chassisnummer af, (hiermee bestellen ze de sleutel na in o.a. oostbloklanden) ik dacht (ook) altijd gebeurd mij niet maar weet nu dus beter!!!

Wat ik wel super bizar vind is dat VW en dus ook Pon geen ene reet doet aan het fenomeen dat ze zomaar je auto weg kunnen pakken, het alom bekend is maar er net als de RNS'en niks mee doen!

Ik weet inmiddels niet of ik nog wel een VW wil, ook al omdat toen ik mijn verzekering belde de dame al direct vroeg 'wat voor Volkswagen was het'!!!

Een ieder doe er je voordeel mee en beveilig je trouwe, kostbare bezit!
 
Ai dat is zwaar klote man! :(
Succes met de verdere nasleep van het hele verhaal en jammer dat je mooie auto weg is, ik hoop voor je dat ze 'm nog terug vinden!
Sterkte!
 
VW  6R  1.2TDI 
Meen je dat nou???? Dat ze gvd eens allemaal kapotvallen! Dit is echt niet normaal! Was je wel goed verzekerd?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt mannen!

@Bas ja tis echt waar! Vind t zo slecht van VW ben flink genaaid. Kost een berg knaken aan alle opties die ik erin gestoken had. Ben wel all risk verzekerd maar na een simpel rekensommetje kom ik al op een 3/5 duizend euro die ik er bij insteek. Ergste is dat je gewoon geen andere Poli durft te pakken want nu weten ze waar ze af en toe moeten checken. Kortom het ie een mooie kutzooi!!
 
Oh wat erg man. Ga er denk ik maar permanent een Rottweiler in installeren.


Ben zelf gelijk naar beveiliging gaan kijken... Iemand had het over het afplakken van het chassisnummer. Hoe gaat dat in z'n werk?
 
@martijn. Ik durf dát al niet eens meer te zeggen! Maar het is dicht tegen Son aan zeg maar! Kijk maar uit ja als je Polo er net iets "anders"/mooier uitziet dan standaard hebben ze m dus in vijf minuten gejoept én het ergste is overdag of snachts maakt dus blijkbaar niet uit!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!