Het is zover!!! Gvdddd!!!!

http://www.ebay.com/itm/27090284817...ries&cmd=ViewItem&hash=item3f13116ab3&vxp=mtr

Zie nu alleen dat het niet zelf plakkend is, enkel suède ;) maar er is niks dat dubbelzijdig tape niet op kan lossen. Ik heb een stuk hiervan besteld ben benieuwd, wil namelijk een klein projectie maken van dat bakje achter je sigarettenplug. Kom namelijk sigaretten aansluitingen te kort. Ik heb nu 3 van deze gekocht http://www.dealextreme.com/p/car-cigarette-lighter-socket-12v-117599 en een mooie schakelaar (moet nog verzinnen waarvoor maar het jeukte) Het idee is om een plaatje te maken die bekleden met dat spul en die aansluitingen erin te verwerken :)

Waar kan je dat graveren laten doen voor €15? Het lijkt me een beetje weinig enkel de arbeid is volgens mij al meer?
 
Ik lees dat er 1 of meerdere mensen op het forum zijn die de ODB stekker hebben (laten) verplaats(t)(en) en de originele stekker voorzien van een dummie. Waar hebben jullie dit laten doen? Of hebben jullie dit zelf gedaan? Dit is nog het enige waar ik zelf nog niet over uit ben hoe dit te doen namelijk en naar welke plek je deze dan zou moeten verleggen..

Voor het graveren van je ruiten heb je ook van die doe-het-zelf pakketjes, dat is een soort ets materiaal geloof ik. Maar goed, voor €15,- zou ik niet moeilijk doen en gewoon naar de dealer c.q. glasservice in de buurt rijden :)
 
Ik wil de obd stekker ook wel voor je verplaatsen. Ik denk dat we dan ongeveer 1 uurtje bezig zullen zijn ;)

De dummie ga je gewoon naar de sloop en daar knip je er 1 uit een sloopwagen ;)
 
Thanks voor je aanbieding! Ik moet alleen helaas nog even wachten tot de auto er is, hehe. Ergens in Mei wordt hij pas afgeleverd.

Neemt niet weg dat ik natuurlijk alvast eens rond kan kijken voor een dummie bij de lokale sloop.
 
Ze hebben hier vd week de Golf van de buurman geript, die kwam me waarschuwen.
Ik heb voor de zekerheid een zekering losgehaald waardoor de auto niet meer start Stick Out Tongue

Kan alleen effe nergens vinden waar die precies voor dient.. het gaat om een zekering in de motorruimte, daar zitten er 2. De meest rechtse heb ik losgehaald, als je met je gezicht naar de voorkant van de Polo staat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Begrijp er geen reet van eventueel commentaar op de jullie, Johan en Maik. Sorry dat ik eea weer oprakel maar lees dit nu pas en het raakt me dusdanig dat ik het moét zeggen! Wie the fuck heeft er het lef te klagen richting jullie beide?!?!?! Inderdaad een non-profit forum waar je super veel mee kunt behalen aan info enzo. En wie the fuck gaat er nu liggen zeieken over e.v veiligheid??? Zoek dat fijn zelf uit, ga niet vanaf de zijlijn liggen muiten maar neem je eigen verantwoording en wanneer je dat niet kunt bok je fijn op van het forum, die mannen werken zich suf om het leuk en gezellig te houden en verdienen het NOOIT om zo bejegend te worren!!!

Ik hoop dat de discussie m.b.t. Windkracht13 z'n probleem nu uit de weg is, gezien de garages nu afgeschermd zijn voor "niet-leden".

Helaas kan hij blijkbaar niet tegen kritiek (ook al wordt er aan zijn advies gehoor gegeven, wat naar mijn inziens nog steeds een soort van onzin is, een dief kan hier net zo goed premium member zijn, wie zal het weten!?) Ik heb hier over ook in zijn vorige topic al over gezegd: "Wie niet wilt dat z'n auto op internet gevonden wordt, post dan niets van je polo, of haal je kenteken weg en maak geen foto's waarbij direct zichtbaar is waar je woont".

In elk geval erg jammer dat we op zo'n manier een lid kwijt zijn!

Jullie mogen van mij ook nog eerlijk weten dat ik de laatste tijd erg weinig zin heb om tijd in de website te steken, mede door dit soort "beschuldigingen" naar ons toe (het is en blijft je eigen verantwoording wat je wel/niet post). En toch ook van sommige leden die erg negatief waren over de lancering van de nieuwe website, natuurlijk is/zijn kritiek/tips/opmerkingen altijd welkom!!, maar als je na de eerste dag al hoort dat "de oude site wel weer terug mag" (na alleen al 6uur werk om het over te zetten) en dat dit en dat niet deugd, ben je er wel even klaar mee als je eens wist hoeveel tijd/moeite er in gestoken wordt. Een (amateur)website is na lancering nooit helemaal perfect, geef mensen ook de tijd om het op te lossen of te verbeteren!

Ik wil verder graag weer ontopic om polofreak een hart onder de riem te steken in plaats van de schuld op iets/iemand af te schuiven! (de dief hoort gewoon met z'n poten van andermans spullen af te blijven).
 
Ze hebben hier vd week de Golf van de buurman geript, die kwam me waarschuwen.
Ik heb voor de zekerheid een zekering losgehaald waardoor de auto niet meer start Stick Out Tongue

Kan alleen effe nergens vinden waar die precies voor dient.. het gaat om een zekering in de motorruimte, daar zitten er 2. De meest rechtse heb ik losgehaald, als je met je gezicht naar de voorkant van de Polo staat.

als men je auto wilt, komen ze die gewoon halen of je nou een zekering eruit trekt of niet/ alarm hebt maakt niet uit! ik zou zeggen slaap in je auto (lol)
 
Ondertussen weer aardig off topic, tijd voor een nieuw topic?

Moet trouwens wel zeggen dat ik uitzonderlijk verbaast ben over wat iedereen uit laat over wat zij doen om diefstal te voorkomen... Ik bedoel de garage en het mij Polo topic zijn op zwaar aandringen afgeschermd omdat men hier bang is voor dieven etc, de rest niet. Dus om hier dan te zeggen hoe ze je auto wel mee kunnen nemen lijkt mij ook niet logisch.

Denk dus goed na voor je hier alle info post
 
Ik voel me niet aangesproken :)

Maargoed, als hij niet start wordt het toch een moeilijk verhaal, ipv instappen wegwezen wordt het dan uitzoeken wat er mis is.. de kans is denk ik groot dat ze de auto laten staan... en zo niet dan bestel ik gewoon een nieuwe.. in het zwart deze keer ;)
 
Ik wijs ook geen mensen aan :mrgreen: Maar zat het vanmorgen allemaal zo te lezen en toen dacht ik ja eig is het ook wel erg dubbel ;)

Misschien een algemeen topic met welke voorbereidingen je kan treffen. Overigens is het wanneer ze je auto niet kunnen stellen niet vanzelf sprekend dat ze de auto ongeschonden achter laten. Genoeg verhalen gelezen dat ze dan door frusttratie je dashboard of interieur slopen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!