Het is zover!!! Gvdddd!!!!

Shit man wat een klootzakken!! :(

groot kans dat je auto al in het buitenland zit...op het moment dat jij aangifte hebt gedaan.
maar goed een auto jatten kan op zo veel verschillende manieren...echt waardeloos dat dit zomaar kan (vooral VW doet er echt geen kloot aan om de beveiliging beter te stellen...)
Naja je auto is wel all risk verzekerd maar je kunt denk ik fluiten naar de extra dingen die je hebt ingebouwd...hopelijk krijg je snel een reactie van de verzekering, zodat je zo snel mogelijk weer een nieuw auto kunt kopen.
 
Fabrikanten doen wat ze kunnen ook al lijkt het niet zo. Ik heb al menig memo van VW voorbij zien komen bij mij op het werk. Maar ook de dieven worden steeds slimmer! Het is gewoon een wedstrijdje tussen fabrikant en meneer de crimineel! En ze kunnen je auto nog zo goed beveiligen voor hetzelfde geld hebben ze m opgepakt en zo in de takel gehangen. Dan is de auto nog niet eens open geweest.
 
Ahzo wist ik niet, net even gekeken en je hebt gelijk, spijtig dit... dan weet ik het ook niet meer wat nog goede oplossing zou zijn..
Wielklemmen? (maar hoe kom je eraan)
Vuile aso's. Een beetje spullen jatten van iemand anders die er hard voor moet werken. Bij zulke gasten moeten ze meteen de armen en benen amputeren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Garages zijn nu niet meer zichtbaar voor niet leden! Toch is het raadzaam om bijvoorbeeld de foto's die je maakt niet voor je eigen deur te maken. Maar ergens anders. Tevens kun je ook je kenteken wegshoppen op de foto's. Toch is dit alles blijkbaar niet genoeg want PoloFreak had dit alles gedaan maar het mocht toch niet baten :(

Ik denk eerder dat ze auto's zoeken door er voorbij te rijden..

Wielklemmen? (maar hoe kom je eraan)
Vuile aso's. Een beetje spullen jatten van iemand anders die er hard voor moet werken. Bij zulke gasten moeten ze meteen de armen en benen amputeren.

Hmm ja waar is het einde dan he?
 
Ik denk eerder dat ze auto's zoeken door er voorbij te rijden..



Hmm ja waar is het einde dan he?
Ze mogen stompies overhouden. Nee, even serieus, dat dit zomaar kan gebeuren voor je eigen woning, je moet er niet aan denken zeg. Zulke gasten deinzen nergens voor terug en het hoeft je niet te verbazen dat ze evt ook nog een vuurwapen oid bij zich dragen.
Waarschijnlijk zit de auto al ergens in het buitenland of hij wordt een dezer dagen ingezet bij een overval met valse kentekenplaten.
 
Allereerst, echt super kut voor je man! Klootzakken! :(

Het is eenmaal zo dat VW, vooral de Polo en Golfjes, het meest gewilt zijn van alle auto's. Deze worden dus idd op bestelling gestolen. Het geldt niet alleen voor VW dat ze zo makkelijk mee te nemen zijn, ook andere merk auto's zijn zonder inbraakschade mee te nemen door de professionele dief. Bij VW / Audi komt het gewoonweg het meest voor omdat ze het meest gewilt zijn / zo verkocht zijn.

Ik weet bijna zeker dat ondertussen de auto al zijn nieuwe eigenaar heeft ergens in het oosten, dat gaat zo verschrikkelijk snel. Ze jatten hem en rijden direct naar zijn bestemming.

Sterkte! :(
 
Waardeloos man!
maar op internet fotos zetten zie ik niet direct als oorzaak.
3 jaar terug is bij ons voor de deur mijn broers 1,5 jaar oude vivaro gestolen.
omdat toen de hype busjes waren(dus en een auto en vaak een bult gereedschap).
meestal is het inderdaad bekent dat op plek B vaak een polo staat.
en in die oostblok landen zijn polos/golfjes zeer populair.
 
eeey man... dat vind ik erg kut voor je !!
ze moeten echt met hun handen van die shit afblijven, dat ze eens gaan werken voor hun geld damnit ! maar ja, ze denken easy money toch..

echt jammer dit ! weer een mooie polo verdwenen :(

Tegenwoordig moet je ook opletten op populaire fora of je je auto daarop plaatst of niet.. want ze hebben daar inkijk op alles wat je eraan doet.
 
Echt echt balen man! Ook hier in de omgeving zijn ze flink bezig bijna wekelijks zie ik een tweet van de politie voorbij komen dat ze opzoek zijn naar een auto (meestal VAG). Terwijl tot +/- 6 maanden geleden niks aan de hand was.

Ik zit er aan te denken om permanent een bouwlamp neer te zettenStick Out Tongue

Veel succes met het regelen van alles.
 
Zwaar klote man! Hopelijk heb je goede verzekering die de zaak snel afhandelt.

@RobertV, bouwlamp ? Zodat ze goed kunnen zien wat ze doen ? ;)

Je kan je auto op weet ik veel hoeveel manieren beveiligen maar zoals velen hier al zeggen maakt dat voor dieven niet veel uit. Als ze op je auto gemunt hebben dat breken ze ook wel ff in in je garage om de auto mee te nemen..

Gouden tip is om gewoon een goede verzekering te hebben met flinke accessoires verzekering zodat je ook het geld wat je (na aanschaf) aan je auto hebt gespendeerd terug krijgt...
 
1. Erg jammer dit natuurlijk, snap niet dat er volk niet van andermans eigendommen kan afblijven.

2. Ik snap de commotie rondom topics / garage's op het forum niet helemaal, iedere simpele ziel kan zich aanmelden en dan ziet ie als nog als nog alles.
- Photoshop altijd je kenteken weg
- Vul geen woonplaats in
- Maak geen foto's bij je huis of iets dergelijks

3. Vind het taalgebruik in dit topic niet geheel juist door iedereen (noem geen namen, desbetreffende personen zullen zich hopelijk aangesproken voelen)

@ Armo verzekering voor je assecoires is leuk, houd hiermee wel rekening met afschrijving van de spullen en dagwaarde. Kortom je komt er altijd slechter uit.

@ Polofreak, zou met de tijd rustig kijken voor iets anders zoals je zegt maar onthoud, willen ze je auto dan nemen ze hem toch wel mee of het nou een VW, AUDI of een Skoda is.
 
Jammer van puntje 2....

Maik mag ik je verzoeken om mijn account te killen?

Alvast bedankt!!!

Op zich wel een rare beslissing dat je neemt windkracht... Ik bedoel maar, als je je registreert hier en foto's plaatst van je auto, is het toch de bedoeling dat deze bekeken worden niet? al dan niet door trouwe leden... Ik ben er ook (bijna) zeker van dat de diefstal van zijn wagen niets te maken heeft met zijn garage hier hoor... Meeste dieven scouten gewoon onderweg, en soms inderdaad op internet maar dat kost hen meer moeite(om plaats te bepalen etc)
 
Raar welnee, is een weloverwogen besluit van mijn kant...
Heb ook geen zin, om hierover op het forum uitleg te geven, ik geef alleen aan, dat ik er de brui aan geef!

Mensen de MzL, heb net bevestigt aan Maik via PM, dat account opgeheven kan worden.

Bedankt voor de korte, maar vooral gezellig tijd hiero....

ADMIN; PM ontvangen, account verwijderd
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Neem nou geen overhaaste beslissingen, laten we dit forum in ere houden en dit ook niet afpakken door het schorie morie.........

Maar zwaar klote als je auto wordt gestolen, hoop dat het mij nooit overkomt.

En denk toch dat je het ze zo lastig mogelijk moet maken, dat tuig.

Bah
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!