Het grote 'kleine vragen' topic

Ja Sonniboy is ideaal en sluit inderdaad goed aan! Ik had een setje in mijn vorig Polo.

Zo hou je ook insecten buiten. Ik vond het ideaal op mijn vakantiebestemming, waar het nog kan om je auto niet af hoeft te sluiten en dan lekker de achterramen open zetten en muggen, vliegen etc niet je auto in kunnen komen

Nadeel van Sonniboy is dat zij alleen een heel set verkopen, ik heb voor deze Polo alleen voor de achterdeuren nodig omdat de kofferbak al getint glas is.
Ik had het geluk dat iemand hier alleen de achterste zijruiten verkocht, ideaal want ik wil de achteruit niet donker hebben. Maar volgens mij is er ook een bedrijf dat polycarbonaatplaten verkoopt die precies zouden moeten passen in de betreffende auto. heb helaas geen URL voor je.

Link werkt niet. (error 503)

Volkswagen  '03 Polo 9N 
Ik had het geluk dat iemand hier alleen de achterste zijruiten verkocht, ideaal want ik wil de achteruit niet donker hebben. Maar volgens mij is er ook een bedrijf dat polycarbonaatplaten verkoopt die precies zouden moeten passen in de betreffende auto. heb helaas geen URL voor je.

Link werkt niet. (error 503)
Ja vaag! Ik krijg de link ook niet meer geopend, ook niet via hun website in de overzicht waar ie tussen staat:

Volkswagen  Polo AW Highline DSG 
Via ANWB, autodoc.nl en Winparts.nl werken de links wel voor dezelfde, compleet set. Ik zie wel dat de voor de achterruit, 2 losse delen zijn, dan zie je in het midden een naad!.

ANWB:

Winparts.nl (2 delen, portierramen) (Deze zou ik dan willen hebben, maar daar zit volgens mij voor de kleine raampjes achter weer niet tussen.

Autodoc:

Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Highline DSG 
Beste leden,

Brandstofpomp gehaald bij een demontagebedrijf. Echter zat retourleiding los. Meneer zei tegen mij die moet je terugklikken op zijn plaats. Dit lukt mij helaas niet. Het is zo strak dat hij niet erin klikt. Zie foto. Wie o wie heeft enig idee hoe dit op zijn plek terug moet geklikt worden. Foto uploaden lukt niet. Geeft foutmelding. Waarom lukt het niet ?

Volkswagen  Polo 6R 
Pff lekker weer, had een offerte opgevraagd voor het blinderen van m'n achterste ramen. Gaf hij een prijs op en heb vervolgens akkoord gegeven. Toen hij er echter achter kwam dat het niet om een Polo 6R ging maar een Polo 9N3 zag hij van de klus af. Dit vanwege de lastige achterruit.. Dus nu maar weer op zoek naar een andere inter..

Volkswagen  Polo 9N3 1.6 16V '09 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!