Het grote 'kleine vragen' topic

Ik zit eraan te denken om mijn auto alsnog te verlagen d.m.v. een schroefset. Nu lees ik echter dat het aan te raden is daarbij dan ook direct de veerpootlagers te vervangen. Nu ben ik hiernaar op zoek maar weet niet zo goed wat ik moet hebben. Bedoelt men bij het vervangen dan alleen het kogellager of de gehele set (tenminste zo worden ze veelal aangeboden) van kogellager, veerpootvoering en rubbers?
Ik denk dat je dit bedoeld; 6R0412249

Volkswagen  Polo 6R 
Thanks! Moet nog wel uitzoeken waarom het volume level zo laag blijf. Als ik nu het mdi volume aanpas in de settings dan maakt dit niets uit. Met als gevolg dat je het volume haast maximaal moet zetten. Alleen als je dan terug naar radio ga schrik je je dood. Telefoon volume staat ook al maximaal.
Misschien moet het aangepast worden in vcds? Of wellicht heeft iemand daar ervaring mee op het forum hier? Ik heb zelf geen idee Kees.

Volkswagen  Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!