Het grote 'kleine vragen' topic

Hallo allen,

Weet iemand of er originele spatborden zijn voor de Polo? Ik weet dat de Golf van vroeger dit wel had.
Plaatje ter illustratie:
IMG_7197.jpeg
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Mijn side skirt is los aan het laten. Iemand een tip om het weer vast te krijgen ?

Side skirt los 2.jpg
Origineel geleverd of later er zelf opgezet?

Ik heb later de sideskirt gemonteerd en heb eerst de binnenzijde met een caramelschijf helemaal schoongemaakt en daarna ontvet,m daarna de auto ook ontvet, schoon was tie al en toen 3m tape erin geplakt. Toen de skirt erop ging eerst de schroeven 95% vastgedraaid en toen de skirt tegen de auto gedraaid zodat de positie perfect is en er geen spanning ontstaat.

Indien origineel geplaatst, dan kan hij deels uit de rail gekomen zijn die op je auto zit. Zou em dan loshalen, kijken of er is verbogen of defect is en daarna alles terug plaatsen.
 
Origineel geleverd of later er zelf opgezet?

Ik heb later de sideskirt gemonteerd en heb eerst de binnenzijde met een caramelschijf helemaal schoongemaakt en daarna ontvet,m daarna de auto ook ontvet, schoon was tie al en toen 3m tape erin geplakt. Toen de skirt erop ging eerst de schroeven 95% vastgedraaid en toen de skirt tegen de auto gedraaid zodat de positie perfect is en er geen spanning ontstaat.

Indien origineel geplaatst, dan kan hij deels uit de rail gekomen zijn die op je auto zit. Zou em dan loshalen, kijken of er is verbogen of defect is en daarna alles terug plaatsen.

Is af fabriek geplaatst. Bedankt voor je reactie !
 
is er iemand die me meer uitleg kan geven ivm vagcom voor de 1.6tdi's? denk eraan om dit aan te schaffen maar wil weten of ik hier veel mee kan? o.a dpf aan en uit zetten, needle sweeps, ... ging hier niet speciaal een topic voor starten :)
 
volkswagen  polo  1.6TDI 
is er iemand die me meer uitleg kan geven ivm vagcom voor de 1.6tdi's? denk eraan om dit aan te schaffen maar wil weten of ik hier veel mee kan? o.a dpf aan en uit zetten, needle sweeps, ... ging hier niet speciaal een topic voor starten :)
Geen motor wijzigingen zoals EGR, DPF, timing ect';

Voor een wat uitgebreidere lijst zie;

of voor de AW

Voor de AW zijn best wel veel verschillende gadgets/opties maar zijn wat moeilijker te vinden als je niet weet waar je moet zoeken...
 
Vw  Polo  1.2tdi BM 
Heeft een nieuwe Seat Ibiza dezelfde software als de Polo ?
In beginsel wel ja, aan te passen met VCDS. Of de bits/bytes dus opties op dezelfde manier opgebouwd zijn weet ik niet. Hier een lijstje;

 
Vw  Polo  1.2tdi BM 
  • Geweldig
Waarderingen: HoMi
In beginsel wel ja, aan te passen met VCDS. Of de bits/bytes dus opties op dezelfde manier opgebouwd zijn weet ik niet. Hier een lijstje;


Bedankt, dat zouden leuke aanpassingen zijn !!! Ibiza zou in de toekomst
een opvolger voor de Polo kunnen zijn. Maar de facelift AW vind ik ook
erg mooi...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!