Het grote 'kleine vragen' topic

Heb je ondertussen al wat veranderd? Wil het zelf graag ook
Hi Jordy, ben zelf ook bij brad geweest. Heb je 2018 model zonder OPF?
Dan heb je met enkel middemper delete al echt wel een beter geluid.
Met de klep maakt hij gewoon echt ook herrie. Als je dan terugschakelt in sport dan klapt, ploft hij echt.
Persoonlijk vind ik het resultaat best goed, het mooie aan het klep systeeem is dat je kan kiezen voor de herrie.

Kom je uit de buurt van Rotterdam? Ik kom zelf uit Berkel anders kan je ook een keer komen luisteren, rijden we een rondje
 
Volkswagen  Polo GTI 2018  2.0 - 245pk 
Hi Jordy, ben zelf ook bij brad geweest. Heb je 2018 model zonder OPF?
Dan heb je met enkel middemper delete al echt wel een beter geluid.
Met de klep maakt hij gewoon echt ook herrie. Als je dan terugschakelt in sport dan klapt, ploft hij echt.
Persoonlijk vind ik het resultaat best goed, het mooie aan het klep systeeem is dat je kan kiezen voor de herrie.

Kom je uit de buurt van Rotterdam? Ik kom zelf uit Berkel anders kan je ook een keer komen luisteren, rijden we een rondje
Ik kom uit de buurt van arnhem…… heb je een filmpje?
 
Volkswagen  Polo gti  2.0 gti 
Zou dit overigens goed zijn? Voor 650 kleppen en mid demper eruit
Klep en midden demper eruit is toch overal hetzelfde? Zou niet weten waar het prijsverschil in zou zitten, anders dan kwaliteit van het laswerk. maar dat vind ik bij Brad er niet per se slecht uit zien.
Ik zou dan gewoon kiezen voor wat dichterbij zit/goedkoper is.

Verder zie ik dat abc ook V8 geluid inbouwt in teslas..... Mag toch hopen dat de verkoop aantallen daarvan erg laag zijn, zo niet 0.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
  • Leuk
Waarderingen: Mchiel010
Ik heb vandaag een Automatische schakelaar (Aliexpress)met een externe licht sensor geplaatst in de auto. Deze heb ik netjes weggewerkt bij het dashboard links onder.

Nu heb ik het volgende probleem. Als ik de auto vergrendel/ontgrendel dan gaan de lampen heletijd aan en uit. De cyclus blijft zich herhalen.


Ook als ik de auto uitzet slaat de motor af.
De auto geeft ook de melding “no key” dat lijkt me in principe logisch?

Is dit een bekend probleem met deze schakelaren?
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4 TSI 200PK DSG JDEngineering 
Ik heb vandaag een Automatische schakelaar met een externe regensensor geplaatst in de auto. Deze heb ik netjes weggewerkt bij het dashboard links onder.

Nu heb ik het volgende probleem. Als ik de auto vergrendel/ontgrendel dan gaan de lampen heletijd aan en uit. De cyclus blijft zich herhalen.


Ook als ik de auto uitzet slaat de motor af.
De auto geeft ook de melding “no key” dat lijkt me in principe logisch?

Is dit een bekend probleem met deze schakelaren?
Externe regensensor of lichtsensor?

ik heb een lampschakelaar van ali maar die werkt naar behoren. Auto op slot met sleutel stadslampen 30 sec aan, auto met sleutel van slot stadslampen 30 sec aan. Er zijn 2 verschillende stekkers, een 15 polige stekker en een 17 polige stekker misschien heb je de verkeerde?
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi 105pk 
Externe regensensor of lichtsensor?

ik heb een lampschakelaar van ali maar die werkt naar behoren. Auto op slot met sleutel stadslampen 30 sec aan, auto met sleutel van slot stadslampen 30 sec aan. Er zijn 2 verschillende stekkers, een 15 polige stekker en een 17 polige stekker misschien heb je de verkeerde?
Sorry typfout! Licht sensor heb ik inderdaad ook.

Waar kan ik het zien of het 15 polige is of 17?
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4 TSI 200PK DSG JDEngineering 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!