Voorstoelen zijn naar voren klapbaar bij 3 deurs, meestal is de achterbank gelijk.
Kort antwoord: JaZit er veel verschil tussen 3 deurs interieur en 5 deurs?
heb zelfs 5 deurs en wil 3 deurs interieur plaatsen.
Het was een bevestigingsvraag, om te 'bevestigen' dat mijn observatie correct was. Niet nodig om gelijk zo te doen, 'hè'.Stuurbekrachtigings olie
Hoi mijn naam is andy en ik ben 22 jaar, laatste tijd hoor ik gezoem bij het langzaam rijden binnen bebouwde kom, ik heb mijn stuur bekrachtigings reservoir open gemaakt en het ziet eruit dat het net onder het einde van de dopje is. Mijn vraag eigenlijk is wat voor stuurbekrachtigings olie moet...www.mypolo.nl
Staat zelfs op het forum, mooi hè?
Klopt, is voor de stuurbekrachtiging
Dan moet zeker het hele deurpaneel eruit gesloopt worden om het te repareren.kapot knopje (afgebroken veer)
Ja maar dat valt echt wel meeDan moet zeker het hele deurpaneel eruit gesloopt worden om het te reprepareren
Laten doen door een handige harryIk heb 2 linker handen, gaat mij niet lukken.
Nieuw knopje van een (jonge) schadeauto bestellen en inderdaad even zoals @Pigeon laat zien het paneeltje vervangen.Dan moet zeker het hele deurpaneel eruit gesloopt worden om het te repareren.
Weet iemand of dit ook in Europa leverbaar is en hoe dit aangesloten moet worden, lijkt mij namelijk op de originele aansluiting te werken zonder extra kabelboom.
Polo 6R W8 verlichting 1 / Polo 6R W8 verlichting 2
OEM: 6QE 947 105 Y20
Vind het niet erg om er even voor te moeten rijden. Ook leuk om eens de Polo van een mede forum lid te bewonderen.Nieuw knopje van een (jonge) schadeauto bestellen en inderdaad even zoals @Pigeon laat zien het paneeltje vervangen.
Clipjes kunnen wel strak zitten bijna een paneel die nooit los geweest is dus dat kan wat kracht kosten.
Ik zou het zo voor je doen, maar je woont vast niet in de buurt van Overijssel.
Daarom zei ik ook, of zelfvertrouwen opkrikken of forumlid vragen. Slim om toe te geven dat je bang bent dingen te slopen, das altijd zonde.Vind het niet erg om er even voor te moeten rijden. Ook leuk om eens de Polo van een mede forum lid te bewonderen.
@Pigeon, het is niet dat ik geen zelfvertrouwen heb, het gaat mij er meer om dat mijn 2 linker handen vaak onnodig dingen kapot maken. Dus, ik laat het graag doen voor ik mezelf ga vervloeken en veel meer dan een schakelaar moet vervangen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.