Het grote 'kleine vragen' topic


Staat zelfs op het forum, mooi hè?
 

Staat zelfs op het forum, mooi hè?
Het was een bevestigingsvraag, om te 'bevestigen' dat mijn observatie correct was. Niet nodig om gelijk zo te doen, 'hè'. ;)

Toch bedankt, ik zal dat topic eens doorlezen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Pigeon
Wellicht een 'dit had je moeten weten' vraag, maar waarvoor is dit reservoir rechts onderin het motorcompartiment?
Het ligt erg laag, waardoor ik niet precies weet wat het is. Het is ook een groene dop.

Edit: waarschijnlijk is het voor de hydraulische olie, oftewel stuurbekrachtiging?

VW Polo reversoir 2.jpegVW Polo reversoir.jpeg
Klopt, is voor de stuurbekrachtiging
 
  • Leuk
Waarderingen: JelleR en iichel
Zijn er mensen die de JBL bass pro hub subwoofer hebben geïnstalleerd in hun polo? zoja wat is jou ervaring en hoe heb je het opgelost met het reserve wiel? past de sub net in het wiel (waar heb je het gereedschap gelaten wat normaal in het wiel zet) of moet het reserve wiel uit de auto?
 
Volkswagen  Polo 6r  1.4 86pk 
Beste Polo-kenners,

Mijn Polo heeft bij de ramen aan de achterzijde elektrisch bedienbare ramen. Het knopje aan de linkerzijde blijft vast zitten als je hem helemaal naar beneden duwt en los laat. Niet dat ik het vaak gebruik, maar ik wil graag dat dit gewoon werkt. Het raam opent wel gewoon normaal. Wie o wie heeft een idee wat dit kan zijn?
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Dan moet zeker het hele deurpaneel eruit gesloopt worden om het te repareren.
Nieuw knopje van een (jonge) schadeauto bestellen en inderdaad even zoals @Pigeon laat zien het paneeltje vervangen.
Clipjes kunnen wel strak zitten bijna een paneel die nooit los geweest is dus dat kan wat kracht kosten.

Ik zou het zo voor je doen, maar je woont vast niet in de buurt van Overijssel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Shibybob
Nieuw knopje van een (jonge) schadeauto bestellen en inderdaad even zoals @Pigeon laat zien het paneeltje vervangen.
Clipjes kunnen wel strak zitten bijna een paneel die nooit los geweest is dus dat kan wat kracht kosten.

Ik zou het zo voor je doen, maar je woont vast niet in de buurt van Overijssel.
Vind het niet erg om er even voor te moeten rijden. Ook leuk om eens de Polo van een mede forum lid te bewonderen.

@Pigeon, het is niet dat ik geen zelfvertrouwen heb, het gaat mij er meer om dat mijn 2 linker handen vaak onnodig dingen kapot maken. Dus, ik laat het graag doen voor ik mezelf ga vervloeken en veel meer dan een schakelaar moet vervangen.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Vind het niet erg om er even voor te moeten rijden. Ook leuk om eens de Polo van een mede forum lid te bewonderen.

@Pigeon, het is niet dat ik geen zelfvertrouwen heb, het gaat mij er meer om dat mijn 2 linker handen vaak onnodig dingen kapot maken. Dus, ik laat het graag doen voor ik mezelf ga vervloeken en veel meer dan een schakelaar moet vervangen.
Daarom zei ik ook, of zelfvertrouwen opkrikken of forumlid vragen. Slim om toe te geven dat je bang bent dingen te slopen, das altijd zonde.

Misschien een regio aangeven waar je vandaan komt zodat iemand zich kan aanbieden? Mocht het regio Rotterdam zijn, wil ik best helpen
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!