Het grote 'kleine vragen' topic

Ik heb in de Ibiza een mib2 nu merk ik sinds het vriest dat het systeem soms niet reageert op aanraken.
Zojuist liep die vast en na een paar seconden kreeg die een eigen wil, waardoor ik onbedoeld mensen belde Stick Out Tongue

Meer mensen last vast? na een paar minuten nergens meer last van..
Vanmiddag hetzelfde in de Arona van mijn werkgever, systeem 2x vastgelopen. Kreeg het pas aan de praat nadat ik de auto dicht/open had geschakeld. Grappig dat jij nu dit post op het forum. :mrgreen:
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
  • Wow
Waarderingen: HoMi en JelleR
waarschijnlijk is het slot vast gevroren, naar aanleiding van afgelopen nacht. Iemand die weet hoe ik dit oplos? Als ik de auto opslot doe hoor ik de linker achterdeur niet opslot gaan. Slotmechaniek vastgevroren? Of slot mechaniek kapot
 

Bijlagen

  • 43169389-DC6E-409F-BC9D-513DB53BE66C.png
    43169389-DC6E-409F-BC9D-513DB53BE66C.png
    3.5 MB · Weergaven: 14
Volkswagen  Polo  - 
waarschijnlijk is het slot vast gevroren, naar aanleiding van afgelopen nacht. Iemand die weet hoe ik dit oplos? Als ik de auto opslot doe hoor ik de linker achterdeur niet opslot gaan. Slotmechaniek vastgevroren? Of slot mechaniek kapot
Nou, onze 6c had het vandaag ook. Auto van het slot, maar iedere keer als ik bij de grens van automatisch sluiten kwam 'klik' 'klik'.
Het lukte de auto niet om te vergrendelen. Daarna de auto stilgezet, op slot en aan de deuren gevoeld. Ja hoor, links achter ging open terwijl de auto op slot was.

Na een stuk gereden te hebben en de auto van binnen warm gemaakt te hebben, niks meer aan de hand.

Volkswagen, das auto! :tearsofjoy:
 
Nou, onze 6c had het vandaag ook. Auto van het slot, maar iedere keer als ik bij de grens van automatisch sluiten kwam 'klik' 'klik'.
Het lukte de auto niet om te vergrendelen. Daarna de auto stilgezet, op slot en aan de deuren gevoeld. Ja hoor, links achter ging open terwijl de auto op slot was.

Na een stuk gereden te hebben en de auto van binnen warm gemaakt te hebben, niks meer aan de hand.

Volkswagen, das auto! :tearsofjoy:
Had precies het zelfde!
 
Volkswagen  Polo  - 
Ja inderdaad... horen jullie ook dat irritante gekraak als je over drempels heen gaat.. je draagarmrubbers.. zit te denken om de gehele draagarm te gaan vervangen

Dat had ik bij mijn 9N3 wel, voorzijde altijd krakend in de winter.
In de zomer nergens last van, meerdere malen laten nakijken.
Garage kon niets vinden
 
Ja inderdaad... horen jullie ook dat irritante gekraak als je over drempels heen gaat.. je draagarmrubbers.. zit te denken om de gehele draagarm te gaan vervangen
Jep ook last van. Lijkt te komen door de stugge schokdempers, die alle verende kracht eerst door de rubbers laat gaan. En daarna pas zelf inveren.

In de andere Polo heb ik er geen last van, omdat die veel zachtere vering heeft.

Eigenlijk geen idee welke rubbers je dan moet vervangen. Draagarmrubbers? Want dat is dan wel een kleine investering waard.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!