Het grote 'kleine vragen' topic

Iemand hier ervaring met het loshalen van het dashboard van een polo aw gti 2019, of überhaupt een dashboard uit een polo aw? Ik kan op youtube zo nog niets vinden en weet niet waar ik moet beginnen..
 
Volkswagen  Polo GTI  2.0 tsi 265 pk/ 465 nm r&n enginering 
Kwam er van de week achter dat er een barst zit onderin bij mijn voorbumper. Ik denk dat het door een opspattend steentje is gekomen (gezien de plaats). Gelukkig gaat het om plastic dus is roest geen probleem.

20210215_130339.jpg 20210215_130357.jpg 20210215_130357.jpg

Heeft iemand een tip hoe je dit het beste weg kan werken? Dit ziet er natuurlijk niet goed uit :cry:.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 140pk 7DSG 
Ik wil plasti dip spray kopen voor de inleg delen rond mijn mistlampen en de grill. Nu twijfel ik tussen mat zwart of metallic zwart. In de metallic zwart zit een glinstering verwerkt. Allebei glimmen niet maar zijn mat. Om een glans effect te krijgen kan je nog een gloss spray aanbrengen als final laag.

Heeft iemand hier ervaring mee of welke zouden jullie kiezen?
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
Ik wil plasti dip spray kopen voor de inleg delen rond mijn mistlampen en de grill. Nu twijfel ik tussen mat zwart of metallic zwart. In de metallic zwart zit een glinstering verwerkt. Allebei glimmen niet maar zijn mat. Om een glans effect te krijgen kan je nog een gloss spray aanbrengen als final laag.

Heeft iemand hier ervaring mee of welke zouden jullie kiezen?
Waarom niet gewoon spuiten?
 
Ik wil plasti dip spray kopen voor de inleg delen rond mijn mistlampen en de grill. Nu twijfel ik tussen mat zwart of metallic zwart. In de metallic zwart zit een glinstering verwerkt. Allebei glimmen niet maar zijn mat. Om een glans effect te krijgen kan je nog een gloss spray aanbrengen als final laag.

Heeft iemand hier ervaring mee of welke zouden jullie kiezen?
Ik vind spuiten persoonlijk ook mooier, mat of hoogglans kan je zo ook makkelijk zelf bepalen.
Die van mij zijn ook gespoten. Zie hier het verschil:
IMG_20200419_135530_422.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!