Het grote 'kleine vragen' topic

Hier een klein vraagje / opmerking :smile:
het valt mij op dat m’n climate control ‘zichzelf’ regelt zonder dat die op ‘auto’ staat. Het gaat dan enkel om de ventilatiesnelheid. Iemand hier bekend mee? Hoort het zo? :smirk:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90 PK automaat 
  • Leuk
Waarderingen: Pigeon
nee dat hoort niet zo
Bedankt , ik ga er goed op letten. Het stoort me niet. Maar viel me op dat bijv. Bij startten op stand 1 en dan bij rijden naar stand 2/3 gaat zonder dat ik eraan zit. En dan als de temperatuur is bereikt hij weer naar stand 1/2 gaat. Verschilt wat per keer. Nog maar eens goed boekje doorlezen of die toch niet op auto staat zonder dat er auto in beeld staat :smirk:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90 PK automaat 
Bedankt , ik ga er goed op letten. Het stoort me niet. Maar viel me op dat bijv. Bij startten op stand 1 en dan bij rijden naar stand 2/3 gaat zonder dat ik eraan zit. En dan als de temperatuur is bereikt hij weer naar stand 1/2 gaat. Verschilt wat per keer. Nog maar eens goed boekje doorlezen of die toch niet op auto staat zonder dat er auto in beeld staat :smirk:
Toevallig heb ik dit bij mijn zelf ook gemerkt,
Je zet hem op stand 2 en na een tijdje is het 3 geworden.
Ik heb me er niet zo druk om gemaakt om het verder uit te zoekenStick Out Tongue
 
  • Leuk
Waarderingen: VeroniqueD
Weet iemand welke zekering en plek ik moet vervangen voor de ruitenwissers voor?

Ze doen niks meer, geen geluid ook.. zitten niet vast, auto is sneeuw/ijs vrij.
Was helaas niet de zekering.. word dus ruitenwisser motor vervangen.

Iemand ervaring mee? Goed te doen of beter laten doen? Hoeveel kost het laten doen?
Zag dat zo'n motor 99euro kost
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
Hier een klein vraagje / opmerking :smile:
het valt mij op dat m’n climate control ‘zichzelf’ regelt zonder dat die op ‘auto’ staat. Het gaat dan enkel om de ventilatiesnelheid. Iemand hier bekend mee? Hoort het zo? :smirk:
Als hij op auto staat en je daarna de airco bijvoorbeeld uit zet, blijft hij op auto alleen dan zonder airco. Er staat dan geen auto meer omdat hij niet meer volledig automatisch werkt. Zo werkt het ook als je de uitblaasrichting handmatig veranderd. Die bepaalt hij dan niet meer zelf, maar de snelheid nog wel. Als je eenmalig even de snelheid aanpast, zal je zien dat hij die ook niet meer automatisch veranderd :)
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  1.4 TSI 204pk 350nm 
  • Leuk
Waarderingen: VeroniqueD
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!