Het grote 'kleine vragen' topic

Zijn er air intakes voor de 1.2 TSI te koop? Ik kan ze nergens vinden, behalve in zuid-afrika voor de 6C.. alleen zit daar de luchtfilterbak links ipv rechts..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Ik heb een s8+ van Samsung en afgelopen aangesloten, vraagt tie om certificaat te downloaden en dat mislukte. Dus googlen en toen las ik dit op een Samsung forum.

Zou iemand met mirrorlink vragen om het te testen van te voren.


Als je het via mirrorlink wil doen en je hebt dat nog niet geactiveerd op je samsung telefoon, dan gaat het niet lukken of je moet jouw telefoon rooten (heb ik gelezen maar niet geprobeerd).

Mijn Samsung S20 is van 7-7-2020 dus ik kan problemen verwachten als ik een RCD 330 koop ?


Met een mooie S20 zou ik Android auto gebruiken en geen mirrorlink, Android auto werkt beter. Voor Andriod auto ondersteuning op een RCD330 heb je wel het juiste model nodig, anders heb je alleen Apple carplay waar je niks aan hebt met een Andriod toestel. Maar @dov weet wel welk model je moet hebben. Voor mijn vorige Polo had ik ook een RCD330 bij hem gekocht en ik was dik tevreden Big Grin .
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 140pk 7DSG 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
Is het vervangen van de middendemper APK proof, en ook politiefuik/controle proof? Isner geen boete vanwege een missende demper?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Is het do-able om zelf een buizenpakket van Winparts aan te schaffen en een dik luchtfilter inc. hitteschildje en dan tadaaaaa air intake ipv 350-500€ neertellen voor hetzelfde idee?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!