Het grote 'kleine vragen' topic

Ik heb helaas niet de luxe dat ik m’n auto voor de deur kan wassen. De borstel gebruiken bij zo’n zelfwasstraat weiger ik, gevolg is dat de auto na een tijdje niet meer goed schoon te krijgen is door enkel de hogedrukspuit te gebruiken.

Nou zit er in de buurt een wasstraat waar ze van die lappen gebruiken ipv borstels, wil ik mij best wel aan wagen. Maar daar is het de bedoeling dat je de motor aan laat en de auto in neutraal zet, de rollers duwen je voort.

Dus ik net even getest hoe m’n auto reageert met motor aan in z’n neutraal, gaat ie op de automatische rem.. hoe voorkom ik dit?

Welke automatische systemen moet ik nog meer rekening mee houden? Ik heb praktisch alle opties op de auto zitten.
Start stopcuitzetten
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
ik heb er eentje van aliexpress, ben er erg tevreden mee, goedkope manier om apple carplay te krijgen en werkt perfect.


Ik ben opzoek naar een multifunctioneel stuur. uiteraard een gti stuur maar kan ik dan ook een golf stuur pakken? en enkel die van de golf 6?

Ook ben ik opzoek naar iemand die needle sweep kan activeren voor mij, uiteraard tegen een beloning. Iemand in limburg of omgv ehv?
Ja je kunt ook een stuur van een golf 7 nemen maar dan heb je geen verlichting.

Ik kan needle sweep doen in Eindhoven
 
Koop gewoon een washandschoen en een goede autoshampoo, emmertje mee naar de wasbord, beetje shampoo erin, met de spuit volgooien, auto wassen met de handschoen en afsluiten, zo doe ik het elke week. Ik ga wel wat later op de avond dat er geen rij staat en ze me weg staan te kijken.
Hoe vullen jullie de emmer zonder helemaal nat te worden in een wasbox?
 
Volkswagen  Polo 9N3 comfortline  1.4 59kw 
Hoe vullen jullie de emmer zonder helemaal nat te worden in een wasbox?

Ik heb ooit zoiets gekocht.

#Aliexpress US $6.15 19%OFF | 10L/20L PVC Large Collapsible Drinking Water Bag Foldable Water Carrier Container Bottle For Camp Picnic Adjust The Water's Flow

Vullen met warm water en dan naar de box rijden. Daar afspuiten met water en shampoo. Water en je eigen shampoo in de emmer en wassen maar. Daarna afspuiten met water voor vlekvrije naspoeling (beschikbaar bij mij iig) en dan afdrogen!
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
vraagje; Als ik ong. 5 minuten gereden heb na het starten dan gaat mijn olietemperatuur naald naar de 90 graden. Echter als ik naar de digitale meter kijk staat deze nog pas op 65-75 graden en pas echt na het warm rijden (Wat zal het zijn? 20 minuten?) 90 graden. Ook als ik eventjes 130 rij gaat de digitale naar 110 maar de analoge naald blijft nog steeds op 90. Wat zal het zijn?
 
Volkswagen  Polo 6c  1.0 TSI 95PK 
Nou zit er in de buurt een wasstraat waar ze van die lappen gebruiken ipv borstels, wil ik mij best wel aan wagen. Maar daar is het de bedoeling dat je de motor aan laat en de auto in neutraal zet, de rollers duwen je voort.
Hoezo moet je de motor laten draaien? Op contact laten staan kan ook. Het is maar dat het stuur niet op slot slaat.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
vraagje; Als ik ong. 5 minuten gereden heb na het starten dan gaat mijn olietemperatuur naald naar de 90 graden. Echter als ik naar de digitale meter kijk staat deze nog pas op 65-75 graden en pas echt na het warm rijden (Wat zal het zijn? 20 minuten?) 90 graden. Ook als ik eventjes 130 rij gaat de digitale naar 110 maar de analoge naald blijft nog steeds op 90. Wat zal het zijn?
dat is je koelvloeistoftemperatuur, en 90 graden geeft aan dat die gewoon 'open' staat en niet persé de echte temperatuur.
 
Volkswagen  X  X 
Deze vraag is waarschijnlijk al 42miljard keer gesteld maar kan geen recent antwoord vinden.

Wat is een goede veilige werkende VCDS kabel en software versie om een BCM 85 en 87 uit te lezen en te configureren?
De originele vind ik veel te duur.
 
Volkswagen  6R  1.2 60pk 
Deze vraag is waarschijnlijk al 42miljard keer gesteld maar kan geen recent antwoord vinden.

Wat is een goede veilige werkende VCDS kabel en software versie om een BCM 85 en 87 uit te lezen en te configureren?
De originele vind ik veel te duur.
geen! alleen origineel.
ga niet met een ali kabel programmeren.
uitlezen en dingen aan en uitzetten prima!
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!