Het grote 'kleine vragen' topic

O netjes, welke kleur ga je het laten spuiten?
Volgens mij zit dit geschroefd. Moet je even eronder gaan liggen om te kijken met een lampje haha.
Hele bumper eraf halen maakt het misschien wel wat makkelijker zoals @pigeon zegt.
Wordt hoogglans zwart gespoten, zelfde geldt voor de grill. Vind dat grijsachtige er niet bij passen.
 
Volkswagen  Polo Blue GT 6C  1.4 TSI 180pk & 320nm Vagtechniek 
IMG_20200405_192847__01__01.jpg
Even een vraagje over de bumper. Is het mogelijk op dit gemarkeerde gedeelte er los af te halen of moet de volledige achterbumper er af?
Als je de zwarte diffuser wil demonteren dan moet de hele bumper eraf.
De diffuser zit aan de binnenkant geklikt met een tal van clipjes.
Een ongelofelijk kut werk wat je beste kan doen met 2 man en een hoop geduld.
Ik heb dit laatst gedaan en buren kijk me nog vreemd aan vanwege mijn scheldpartijen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
  • Haha
Waarderingen: Allison6R
Als je de zwarte diffuser wil demonteren dan moet de hele bumper eraf.
De diffuser zit aan de binnenkant geklikt met een tal van clipjes.
Een ongelofelijk kut werk wat je beste kan doen met 2 man en een hoop geduld.
Ik heb dit laatst gedaan en buren kijk me nog vreemd aan vanwege mijn scheldpartijen.
Haha, ik ga dit doen met een kameraad die monteur is. Dat zal wel helpen denk ik !
 
Volkswagen  Polo Blue GT 6C  1.4 TSI 180pk & 320nm Vagtechniek 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R
Ik zit er over na te denken om mijn android radio te vervangen voor een RCD330 (of RCD360 Pro, maar er zit weinig verschil in hoorde ik)

goede keuze, of denk je nou neuh
 
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
Ik zit er over na te denken om mijn android radio te vervangen voor een RCD330 (of RCD360 Pro, maar er zit weinig verschil in hoorde ik)

goede keuze, of denk je nou neuh
ik heb er eentje van aliexpress, ben er erg tevreden mee, goedkope manier om apple carplay te krijgen en werkt perfect.


Ik ben opzoek naar een multifunctioneel stuur. uiteraard een gti stuur maar kan ik dan ook een golf stuur pakken? en enkel die van de golf 6?

Ook ben ik opzoek naar iemand die needle sweep kan activeren voor mij, uiteraard tegen een beloning. Iemand in limburg of omgv ehv?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 GTI 180 PK 
  • Leuk
Waarderingen: JayS
Ik heb helaas niet de luxe dat ik m’n auto voor de deur kan wassen. De borstel gebruiken bij zo’n zelfwasstraat weiger ik, gevolg is dat de auto na een tijdje niet meer goed schoon te krijgen is door enkel de hogedrukspuit te gebruiken.

Nou zit er in de buurt een wasstraat waar ze van die lappen gebruiken ipv borstels, wil ik mij best wel aan wagen. Maar daar is het de bedoeling dat je de motor aan laat en de auto in neutraal zet, de rollers duwen je voort.

Dus ik net even getest hoe m’n auto reageert met motor aan in z’n neutraal, gaat ie op de automatische rem.. hoe voorkom ik dit?

Welke automatische systemen moet ik nog meer rekening mee houden? Ik heb praktisch alle opties op de auto zitten.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
ik heb er eentje van aliexpress, ben er erg tevreden mee, goedkope manier om apple carplay te krijgen en werkt perfect.


Ik ben opzoek naar een multifunctioneel stuur. uiteraard een gti stuur maar kan ik dan ook een golf stuur pakken? en enkel die van de golf 6?

Ook ben ik opzoek naar iemand die needle sweep kan activeren voor mij, uiteraard tegen een beloning. Iemand in limburg of omgv ehv?
Koop een GTI stuur.
Geen ander stuur.
Anders verkracht je je gti.
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Ik heb helaas niet de luxe dat ik m’n auto voor de deur kan wassen. De borstel gebruiken bij zo’n zelfwasstraat weiger ik, gevolg is dat de auto na een tijdje niet meer goed schoon te krijgen is door enkel de hogedrukspuit te gebruiken.

Nou zit er in de buurt een wasstraat waar ze van die lappen gebruiken ipv borstels, wil ik mij best wel aan wagen. Maar daar is het de bedoeling dat je de motor aan laat en de auto in neutraal zet, de rollers duwen je voort.

Dus ik net even getest hoe m’n auto reageert met motor aan in z’n neutraal, gaat ie op de automatische rem.. hoe voorkom ik dit?

Welke automatische systemen moet ik nog meer rekening mee houden? Ik heb praktisch alle opties op de auto zitten.
Koop gewoon een washandschoen en een goede autoshampoo, emmertje mee naar de wasbord, beetje shampoo erin, met de spuit volgooien, auto wassen met de handschoen en afsluiten, zo doe ik het elke week. Ik ga wel wat later op de avond dat er geen rij staat en ze me weg staan te kijken.
 
Ik heb helaas niet de luxe dat ik m’n auto voor de deur kan wassen. De borstel gebruiken bij zo’n zelfwasstraat weiger ik, gevolg is dat de auto na een tijdje niet meer goed schoon te krijgen is door enkel de hogedrukspuit te gebruiken.

Nou zit er in de buurt een wasstraat waar ze van die lappen gebruiken ipv borstels, wil ik mij best wel aan wagen. Maar daar is het de bedoeling dat je de motor aan laat en de auto in neutraal zet, de rollers duwen je voort.

Dus ik net even getest hoe m’n auto reageert met motor aan in z’n neutraal, gaat ie op de automatische rem.. hoe voorkom ik dit?

Welke automatische systemen moet ik nog meer rekening mee houden? Ik heb praktisch alle opties op de auto zitten.
Wat @pigeon zegt, gewoon lekker met de hand wassen in de wasbox, doe ik ook, is beter voor je lak. Bij mij op dorp staan zelfs emmers met sponzen erin bij de wasboxen voor de mensen die dat liever doen (ik gebruik wel altijd mijn eigen spons, of washandschoen, wat je liever hebt). Dus moet je even kijken of ze dat ook hebben en anders inderdaad je eigen emmer meenemen.
En ik laat me niet wegkijken hoor, doe het lekker op m'n gemakje totdat ik het perfect vind, inclusief heel goed afdrogen. Gewoon schijt aan hebben Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!