Het grote 'kleine vragen' topic

Even kijken of dit werkt zo met copy paste:

Even spammen met wat foto's :+
Morgen de laatste stappen, nog even de stickers plakken en dan blanke lak erover :)


Start:

5T7GlGp.jpg

4IWFcUN.jpg

Xdfb2Me.jpg

QstAKpD.jpg

2XJOibX.jpg


Lekker verven:

jX4nHVA.jpg

2bT5dxz.jpg

a633b3f.jpg

9IyCRK1.jpg

rSwU3rZ.jpg


6132819cec6c87c417535b5b94d6f71f.jpg
36982fef25dc905a1eca22157ddcf39a.jpg
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Ruud9N en Allison6R
Thanks allen voor t advies. Even een vraagje: ik heb een bedrijf gevonden waar ik zelf een kleur kan mengen, deze is hittebestendig tot 180 graden. Nu lijkt het me dat de kleppendeksel niet warmer wordt dan 180 graden. Remmen zal vast wel warmer worden op de contactoppervlakten, maar is dit ook het geval bij de remklauwen? Oftewel: is 180 graden veilig te gebruiken?

Anders ga ik voor een Foliatec setje
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Thanks allen voor t advies. Even een vraagje: ik heb een bedrijf gevonden waar ik zelf een kleur kan mengen, deze is hittebestendig tot 180 graden. Nu lijkt het me dat de kleppendeksel niet warmer wordt dan 180 graden. Remmen zal vast wel warmer worden op de contactoppervlakten, maar is dit ook het geval bij de remklauwen? Oftewel: is 180 graden veilig te gebruiken?

Anders ga ik voor een Foliatec setje
Op internet gevonden dat meeste remklauwen verf tot 300c gaat. Veel remmen bijvoorbeeld in gebergte kan temp wel oplopen tot boven 180c.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
@Famous1303: ah ik zie het! Ik had een andere tint koper in gedachten, dus ik had het helemaal over het hoofd gezien hahahaha. Die is ook prima tho
Voor degene die het gebruikt heeft, is er een mogelijkheid om de 4 remklauwen én de kleppendeksel ermee te schilderen of is dat echt te weinig verfinhoud?
 
Laatst bewerkt:
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
@Famous1303: ah ik zie het! Ik had een andere tint koper in gedachten, dus ik had het helemaal over het hoofd gezien hahahaha. Die is ook prima tho
Voor degene die het gebruikt heeft, is er een mogelijkheid om de 4 remklauwen én de kleppendeksel ermee te schilderen of is dat echt te weinig verfinhoud?
Daarvoor is het wel te weinig verf. Zou dan twee setjes bestellen.
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
Thanks iedereen voor jullie hulp. Niemand heeft toevallig de koperkleur en een idee hoe dat met rood staat? Heb toevallig een rode siliconen pijp gekocht laatst. Als ik dat had geweten had ik een zwarte gepakt :eek:
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Thanks iedereen voor jullie hulp. Niemand heeft toevallig de koperkleur en een idee hoe dat met rood staat? Heb toevallig een rode siliconen pijp gekocht laatst. Als ik dat had geweten had ik een zwarte gepakt :eek:

Zou het persoonlijk origineel houden... word denk ik een rommeltje als je andere kleuren onder de kap gebruikt.
Maar het is jou auto uiteraard:)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!