Het grote 'kleine vragen' topic

Ga naar een goede tuner.
niet naar een gast!
atm.... vagtechniek . ect ect.
doe het in combinatie.
dan kun je overal wel een goede deal maken.
en is het veel goedkoper.

Hij staat goed aangeschreven, veel positiefs gehoord over hem, en het is niet zo dat hij het zo even tussendoor doet. Hij heeft hier wel een bedrijf in. Hier in het noorden kan ik niet veel goed aangeschreven bedrijven vinden die voor minder doen
 
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
Indien goed aangeschreven en je heb er vertrouwen in gewoon doen.

Er zijn ook mensen die hun auto bij een locale beunhaas een beurt geven en zeggen dat het beter is dan de dealer:rolleyes:

Dat laatste is wel heel overdreven Stick Out Tongue

Maar als die vergelijking over mij gaat, ik verkies niet de professionaliteit van een lokale tuner/monteur boven die van een garage of gerenomeerde tuner. Ik bem van mening dat als de reviews positief zijn, en je kent in je omgeving meerderen die hun wagens daar hebben laten tunen/onderhouden en tevreden zijn, je die ook kan steunen
 
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
Hij staat goed aangeschreven, veel positiefs gehoord over hem, en het is niet zo dat hij het zo even tussendoor doet. Hij heeft hier wel een bedrijf in. Hier in het noorden kan ik niet veel goed aangeschreven bedrijven vinden die voor minder doen
Van Vught Tuning in marum dan?
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
Nee bedoelde niemand specifiek:) @JayS
Ik heb mijn auto ook laten tunen bij een bedrijf in de buurt, beviel me prima.

Ik bedoelde de reactie mbt garages meer omdat er hier nogal een taboe over dealers is, en handige neef ect beter is.
Maar als het over tuners gaat alleen JD en vagtechiek goed zijn


Ah, duidelijk. Excuses!
 
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
Gisteren mijn grote vriend de monteur gevraagd om de materialen te bestellen om mijn midden demper te verwijderen.
Heeft iemand hier toevallig een 1.4 zonder turbo die zijn midden demper heeft verwijderd?
Ben benieuwd naar het resultaat.
Of heeft iemand een filmpje van een gelijk soort blok zonder midden demper?
 
Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Weet iemand of ik via VCDS cornering lights kan activeren zonder hardware aanpassingen op mijn 6R 2013? Ik heb mistlampen (H8) onderin en DRL zijn gewoon de H4 dimlichten.
 
Volkswagen  Golf MK7.5 GTI Performance  2.0 TSI 245PK / 370Nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!