Het grote 'kleine vragen' topic

Motorkap open, koplampunit eruit schroeven (2 torx) en dan zul je aan de achterkant van de lamp 2 grote rubberen doppen zien. Deze moeten goed dicht zitten, is tegen vocht! :) succes
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: Willykr
Afdekkapje voor je lamp
Hmm ik draai liever niks los als het niet hoeft. Morgen moet ik zo ie zo al terug naar de garage, omdat de nieuwe grill beschadigd is en een stukje wat gespoten is bobbelig is. Maar bedankt voor de info. Zal het tegen de garage zeggen dat het de doppen kunnen zijn, als zij er zelf niet mee komen.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 140pk 7DSG 
Dat begrijp ik, maar het gaat mij erom of een dealer bij o.a. een geïmporteerde auto hiermee kan zien of de stand is teruggedraaid.

Of dit überhaupt mogelijk is of dat het een fabeltje is
 
Volkswagen  ID3 First Max  58 kWh / 204 pk 
Hoe pas ik mijn advertentie aan in Marktplaats, bij Velgen/Banden?
Ik wil de tekst aanpassen, voornamelijk de prijs die daar staat, maar geen idee hoe in de nieuwe portal/forum versie...
Anyone?
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Hoe pas ik mijn advertentie aan in Marktplaats, bij Velgen/Banden?
Ik wil de tekst aanpassen, voornamelijk de prijs die daar staat, maar geen idee hoe in de nieuwe portal/forum versie...
Anyone?
je zou het bericht kunnen Rapporteren, en dan vermelden wat je zou willen veranderen, hier door ziet iemand van het team de melding en kunnen we het veranderen :)
 
Dat begrijp ik, maar het gaat mij erom of een dealer bij o.a. een geïmporteerde auto hiermee kan zien of de stand is teruggedraaid.

Of dit überhaupt mogelijk is of dat het een fabeltje is

zou niet al teveel hoge verwachtingen van de dealer verwachten, wel staat je km stand op meerdere plekken, maar goed dat kan ook aangepast worden.

wat wel handig is en wat ze kunnen checken is of de auto met een hogere kmstand in het verleden is langs geweest
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Dat begrijp ik, maar het gaat mij erom of een dealer bij o.a. een geïmporteerde auto hiermee kan zien of de stand is teruggedraaid.

Of dit überhaupt mogelijk is of dat het een fabeltje is
Volgens mij is dat een fabeltje. Als de auto al eerder bij een dealer is geweest dat staat die km. stand in het systeem en ook in de NAP. Maar als een wagen voor het eerst in Nederland komt dan kan m.i. niemand dat zien, zelfs het RDW niet. Daarom hebben ook veel ingevoerde wagens bij km. stand staan: Onlogisch.
-----
Krijg steeds van iemand te horen dat mijn wagen stinkt. Dat is als ik met draaiende motor bij hem sta. Vandaag hoorde ik het ook van een vriend die mij achterna reed. Hij rook het toen hij achter mij stond bij een verkeerslicht.

Iemand een idee wat dat zou kunnen zijn?
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!