Het grote 'kleine vragen' topic

Even tussendoor weer een vraag, hebben hier meerdere last van de bestuurderraam die knelt in de raamrubbers bij de spiegel? Ene keer knelt die niet, en gaat de raam keurig dicht, en soms knelt die, en gaat die weer terug naar beneden. Heb geprobeerd in te vetten, maar heeft niet geholpen. P.s. komt voornamelijk voor als de raam helemaal omlaag gaat.
Weet iemand een goede oplossing?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
Even tussendoor weer een vraag, hebben hier meerdere last van de bestuurderraam die knelt in de raamrubbers bij de spiegel? Ene keer knelt die niet, en gaat de raam keurig dicht, en soms knelt die, en gaat die weer terug naar beneden. Heb geprobeerd in te vetten, maar heeft niet geholpen. P.s. komt voornamelijk voor als de raam helemaal omlaag gaat.
Weet iemand een goede oplossing?
Heb het probleem al gevonden en opgelost, rubberframe die langs de spiegel in de deur loopt was open gebogen, dus raam klapte soms erlangs en ging toen knellen.

P.s. we zijn nogsteeds nieuw met deze 1.2 tdi motor, bij hoeveel toeren zou de motor beetje moeten doortrekken? Onze 1.2 tdi doet onder de 2 duizend toeren net niks, kwart gas vol gas geen verschil, en als de turbo opkomt gaat die lekker vooruit tot hoeveel toeren je doortrekt.

En de start stop werkt niet, hij zegt start stop not possible(heeft maar 2 keer gewerkt van de velen keren dat we geprobeerd hebben) geen foutcodes die iets zouden te maken kunnen hebben met het start stop systeem, zijn er bepaalde dingen fysiek te controleren? Ik heb gezien dat dit systeem heel gevoellig is bij deze auto's.
Airco is uit, achterruit verwarming uit, temperatuur van clima rond 20 graden, lampen uit etc etc ...
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
FBCB6057-20BC-4B4E-9764-4065A2342F8E.png Korte vraag, voor een 6R Highline 2011. Welke aslasten moet ik rekening mee houden bij verlagen? Ik zie originele verlagingsveren van VW op de site, maar 3 soorten. 960-800, 870-800 en 830-800. Welke is nou geschikt? En zijn deze 2,5-3 goed? Of is Eibach beter? Bedankt alvast!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
FBCB6057-20BC-4B4E-9764-4065A2342F8E.png Korte vraag, voor een 6R Highline 2011. Welke aslasten moet ik rekening mee houden bij verlagen? Ik zie originele verlagingsveren van VW op de site, maar 3 soorten. 960-800, 870-800 en 830-800. Welke is nou geschikt? En zijn deze 2,5-3 goed? Of is Eibach beter? Bedankt alvast!
Iemamd hier een antwoord op voordat ik iets verkeerds koop? :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Tik je kenteken eens ergens in en vergelijk wat je tegenkomt. Deze veren zijn exact hetzelfde als de veren van eibach, maar dan in het blauw.
In mijn topic kan je zien hoe het staat, ik had eibach.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!