Het grote 'kleine vragen' topic

Iemamd hier een antwoord op voordat ik iets verkeerds koop? :)
Kijken naar de aslasten want dat is belangrijk anders zijn de vere te sterk of te slap

Voor alle verlagingen bent U welkom in Breda www.vcds-coding.nl Voor al je aanpassingen en coderingen Whatsapp/Tel +31 6 15228709
 
Wil wat motorolie halen en op alle sites wordt 5w30 over het algemeen geadviseerd. Alleen staat op de bon van mijn meest recente onderhoudsbeurt dat de dealer er 0w30 in heeft gedaan.
Moet ik nu 0w30 aanhouden of kan ik gewoon 5w30 kopen en dat bijvullen met de 0w30 wat al in de auto zit?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo  1.2 
soliciteren bij een autogarage? enige manier om tacit knowledge op te doen, zo mooi zelfs dat je betaald kunt krijgen...

sleutelervaring ga je niet met filmpjes krijgen gekkie
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Ik ben erg theoretisch ingesteld en als ik de theorie beheers dan kan ik dat goed reproduceren. Noem me een gevalletje fotografisch geheugen, dus ik kan wel degelijk ervaring op doen door enkel filmpjes te kijken ;)

Solliciteren bij een autogarage is geen optie, ik heb mijn eigen primaire baan naast mijn studie.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
oke en wat doe je dan als er iets niet is zoals er op je filmpje wordt aangegeven? FoToGrAfIsCh GeHeUgEn

Naast je primaire baan naast je studie zou je eventueel bij kunnen klussen bij een garage, hoeft niet meteen fulltime maar een paar uur per week zou je ook al veel aan hebben denk ik

bovendien niet zeggen geen tijd, als je tijd hebt voor minecraft heb je daar ook tijd voor
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
oke en wat doe je dan als er iets niet is zoals er op je filmpje wordt aangegeven? FoToGrAfIsCh GeHeUgEn

Dan is er ook nog zoiets als google en logisch verstand.

Naast je primaire baan naast je studie zou je eventueel bij kunnen klussen bij een garage, hoeft niet meteen fulltime maar een paar uur per week zou je ook al veel aan hebben denk ik

Ik heb niet de intentie om 40+ uur te gaan 'werken', maar ik zal het in mijn achterhoofd houden. Overigens, welk garagebedrijf neemt iemand aan die geen opleiding afgerond heeft voor dat werkgebied?

bovendien niet zeggen geen tijd, als je tijd hebt voor minecraft heb je daar ook tijd voor

Minecraft is voor mij al lang verleden tijd, heb betere dingen te doen inmiddels ;P
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Dan is er ook nog zoiets als google en logisch verstand.



Ik heb niet de intentie om 40+ uur te gaan 'werken', maar ik zal het in mijn achterhoofd houden. Overigens, welk garagebedrijf neemt iemand aan die geen opleiding afgerond heeft voor dat werkgebied?



Minecraft is voor mij al lang verleden tijd, heb betere dingen te doen inmiddels ;P

Ja en daar heb je dus tacit knowledge voor nodig, ga je vaak niet meteen vinden door te googelu

genoeg universele garages mien jung, je hoeft niet gelijk een versnellingsbak te reviseren, maar je kan ook simpele dingen doen zoals olie vervangen

jaja
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  • Leuk
Waarderingen: Giltix
ik heb gister mijn binnenhemeltje vervangen voor een exemplaar met binnenverlichting boven de achterbank. nu kwam ik er bij montage achter dat er bij mijn binnenspiegel nog een kabeltje wegkomt. op mijn voorruit zit achter de spiegelvoet een grijs vierkantje. waar dient dit vierkantje voor?

-mijn dasboard dimt automatisch (dat merk ik)
-geen autostand op de ruitenwissers
-geen autostand op de verlichting
-geen adaptive cruise
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
Heeft iemand enig idee waar ik wat basis sleutelervaring kan op doen (door middel van youtube video's of gratis(/goedkope) online cursussen)?
ga knutselen aan de je eigen auto. ga is dingen losschroeven en weer vast maken.
het is makkelijker als je denkt. alles wat je uit elkaar haalt moet het zelfde in elkaar.
maar ga eerst zorgen dat je goed gereedschap hebt!
dat is al 50% de andere 50% is een kwestie van een beetje technisch inzicht!
maar op youtube kan je echt alles vinden.
succes aanstaand automonteur.
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Giltix
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!