Het grote 'kleine vragen' topic

https://www.mypolo.nl/xenforo/threa...h-ratel-passagierszijde-onder-dashboard.4442/

Die :)

Ik heb hier zelf ook last van maar alleen als de airco aanstaat en de auto stationair draait.
Bij de dealer doen ze er dacht ik schuim in waardoor de leidingen vast komen te zitten.
Bij mij (Ames Zwijndrecht) wouden ze de leiding voor 243 euro vervangen. Heb ik maar niet gegaan. Was gelukkig goed zelf op te lossen met bovengenoemde how to.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 140pk 7DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Hallo iedereen,

Is er iemand die voor mij de PR-nummers voor de remmerij van mijn Polo 6c 1.4 TDI BM met kenteken 4-ZGV-31 kan uitzoeken?
Op de sticker bij het reservewiel staan alle PR-nummers behalve die van de remmen.

Alvast bedankt
 
Volkswagen  Polo 6c bluemotion  1.4 TDI Stage1 @ 115PK & 280NM 
Ik kan niet vinden of ik nou in mijn 6R 2011 H7 of H4 lampen heb in mijn dimlicht... heeft iemand een idee? Philips zegt H4..? En heb ik nou een single of dual koplamp, snap er geen snars van.

Dimlicht, grootlicht, stadslicht en mist wil ik graag weten... iemand een idee?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511 en Jurgen6R
goede avond ik wil graag mij vw polo boxen vervangen ze zijn nog goed, maar wil wat beteren kwaliteit boxen en geluid,


heeft iemand tips voor een merk of een website waar ik kan rond kijken.?
 
Volkslagen  Polo  1.4 fsi 
  • Leuk
Waarderingen: mike12322
Ik heb wel een paar foto's, alleen staan er op bijna alle foto's leden van dit forum ;)

Gewoon posten, als iemand er niet op wilt krijg je wel een bericht en dan verwijder je die foto's...
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
Ik heb wel een paar foto's, alleen staan er op bijna alle foto's leden van dit forum ;)
Hmm okok.
Ik vind het geen probleem om op het forum te staan met zulke foto's. Heb verder niet veel te verbergen en schaam me ook niet dat ik er bij was oid. overigens was me vriendin ook op de hoogte hiervan en is dit mooi bewijs dat ik daar ook echt was ;)
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
Klein vraagje voor degenen die een 1.2 tdi hebben, horen jullie ook een draaiend of blazend geluid achterin de auto? Ik heb vernomen dat meerdere auto's het hebben, klopt dat? En zo ja, waar komt het vandaan?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
Ik ben bezig met het installeren van de Helix sub. Het wil nog niet helemaal lukken.
Na lang de handleiding te hebben gecheckt denk ik dat ik uit dit blok 2 pinnen los moet halen, waarna ik deze 2 pinnen aan de gele en zwarte kabel van de Helix set moet vastmaken.
Hoe krijg ik deze pinnen op de correcte manier uit het stekkerblok? Ik heb er met een paar ijzerdraadjes in gefriemeld maar ik krijg er geen beweging in.
De paarse borging (aan bovenkant) is al verwijderd.

InkedUNADJUSTEDNONRAW_thumb_1c05_LI.jpg

Ik heb tot nu toe alleen de bruine stekkers gewisseld en aangesloten.
UNADJUSTEDNONRAW_thumb_1c09.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!