Het grote 'kleine vragen' topic

Wie heeft er ervaringen met de US lights modelus van Duman Customs? En dan in specifiek met de v2 module op een 6r met bochtverlichting, ch/lh en mistlampen.

Ik zou graag de v2 willen voor de ch/lh functie, maar ik moet niet hebben dat de bochtverlichting dubbel gaat branden door de bochtverlichting functie op de mistlampen. Zelfde geldt voor de comfortschakeling; dit moet niet in strijd gaan met de originele comfortschakeling...

Thanks!
 
Ik wil een nieuwe remklauw kopen (achteras, passagierskant). Deze wil ik op internet bestellen (via mijn monteur kom ik uit op 180 euro, gaf me het advies deze online te halen, maar wilt hem zelf niet voor me bestellen (denk ik)).

Iemand die mij alsjeblieft kan helpen? Ik wil wel direct de juiste bestellen en niet voor 10+ euro retourverzendkosten moeten betalen om mijn statiegeld terug te krijgen.
Bel morgen is naar klein gunnewiek .
Dat is een vag sloperij, allemaal 2e hands onderdelen.
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Giltix
Mdi aansluiting.
Hier kan je een speciale stekker in doen en aan die stekker zit dan een usb of iphone of micro usb aansluiting

Of bluetooth!

€ 11,98 8% Off | AMI MMI MDI Wireless Bluetooth Adapter For Audi USB LED Charger Stick MP3 for Android iPhone iPod Touch iPad Car Accessories
https://s.click.aliexpress.com/e/FcgMmuot9


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!