Het grote 'kleine vragen' topic

Als ik een nieuwe auto zou kopen met 26 extra PK en ~30NM extra koppel, ongeveer zelfde gewicht, ga ik daar veel van merken?
Zelf stapte ik over van een Volvo V40 190PK naar een Opel Astra 140PK en daarna naar een VW Polo (lichter) 95PK. Omdat de alle turbo's op een heel andere manier hun kracht toevoegen, merk ik het onder de 80 KM/u niet. Daarboven is het zeker merkbaar vind ik zelf. Maar daarvoor zou ik geen andere auto kopen :)
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
Proefrit maken, elke auto is anders ;)

Dan zou ik voor die proefrit naar Berlijn moeten. In dat geval wil ik liever eerst weten of ik het theoretisch ga merken voordat ik zometeen voor niks 6 uur op en neer rij.

Zelf stapte ik over van een Volvo V40 190PK naar een Opel Astra 140PK en daarna naar een VW Polo (lichter) 95PK. Omdat de alle turbo's op een heel andere manier hun kracht toevoegen, merk ik het onder de 80 KM/u niet. Daarboven is het zeker merkbaar vind ik zelf. Maar daarvoor zou ik geen andere auto kopen :)

Het betreft in dit geval geen turbo's. Dus gewoon pure motorkracht.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Dan zou ik voor die proefrit naar Berlijn moeten. In dat geval wil ik liever eerst weten of ik het theoretisch ga merken voordat ik zometeen voor niks 6 uur op en neer rij.



Het betreft in dit geval geen turbo's. Dus gewoon pure motorkracht.
Kan mij niet voorstellen dat het zo’n bijzondere wagen is dat we die in Nederland ook niet hebben. Zullen er vast wel een paar te koop zijn (dealer of particulier) waarbij je zo geïnteresseerd kunt overkomen dat je wel een proefritje mag maken ;)
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
Kun je remklauwen voor een 6R ook ergens kopen in een bepaalde kleur
zodat je zelf niet met een kwast hoeft lopen te kloten...

Maat,dat kan je gemakkelijk zelf.
Velgen eraf,remklauw onvetten en evt wat roest eraf borstelen.
Alles rondom remklauw goed afplakken met schilderstape.
Licht inspuiten met motip heat resistant en aflakken met bv silver spuit van Action done!
 
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi en debroervanhenk
Weet iemand hoeveel mm2 bekabeling er wordt gebruikt voor de achterlichten van een polo?
Ik wil dit weten zodat ik de juiste scotch lock kan bestellen voor het aansluiten van een achteruitrij camera.

Vraag 2 is: pikt de canbus het als ik een camera aansluit op de achteruitrij lamp?
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 
Waar vindt ik eigenlijk de kleurencode van mijn Polo?
Is dat die sticker in de deurpost? Of hoor ik dat te weten.
Zie wel sticker maar daar staat zon lange code op die gelijk is aan in de voorruit.
Wilde op IAMS ff lak stiftje halen.
 
Honda Jazz  1.5 E:HEV EXECUTIVE AUTOMAAT  1.5 109pk 
Waar vindt ik eigenlijk de kleurencode van mijn Polo?
Is dat die sticker in de deurpost? Of hoor ik dat te weten.
Zie wel sticker maar daar staat zon lange code op die gelijk is aan in de voorruit.
Wilde op IAMS ff lak stiftje halen.

Bij je reservewiel zit een stickker. Code is zoiets als “LD7R” (dat is de mijne, voor Pepper Grey)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!