Het grote 'kleine vragen' topic

Dat lange nummer bedoel je? Wat ook in je voorruit staat. Wat is daar mee dan?
Heb post weg gedaan.
Dat is inderdaad het zelfde nummer als in je voorruit (chassisnummer). Tijdje geleden op het forum gelezen dat de dievengilde hier iets mee kan. Durf niet te zeggen als dit klopt maar je kunt beter voorzichtig zijn met zulke nummers ;)
 
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
Waarom wordt dat nummer dan zo kei groot overal gezet. Dan moeten ze dat ook wat onopvallender ergens plaatsen. Wil men voor komen dan die kut lui je auto gaan misbruiken.
 
Honda Jazz  1.5 E:HEV EXECUTIVE AUTOMAAT  1.5 109pk 
Iemand met een polo 6r gti die een foto wil maken onder zijn moterkap. En een close up van zijn motor zonder de vw kap erop. Wel het liefst met alles standaard. Dan kan ik een beetje vergelijken, want volgens mij heb ik niet alles standaard...
 
Volkswagen  Polo6R  1.4 TSI 230pk 
Iemand met een polo 6r gti die een foto wil maken onder zijn moterkap. En een close up van zijn motor zonder de vw kap erop. Wel het liefst met alles standaard. Dan kan ik een beetje vergelijken, want volgens mij heb ik niet alles standaard...
ik kan deze week geen foto onder de kap maken maar als jij een foto deelt kan ik wel even vergelijken uit het blote koppie
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 GTI 180 PK 
Mijn hitteschild van de einddemper heeft het begeven. Als ik reed dan klonk het alsof de hele onderkant los hing. Vandaag overtollig en verroest metaal eraf laten knippen en klinkt al iets beter.

Neem aan dat ik niet ver verwijderd ben van een nieuwe uitlaat. (dit schijnt nog de eerste te zijn zegt men, niet slecht sinds 2003)

Wat zit er origineel onder?
Hoe groot zijn die delen? (men kon niet zo snel een verbindingsstuk zien zitten)
Alleen de einddemper zal niet gaan lukken vrees ik.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Weet ondertussen dat men luchtinlaat en bobines niet origineel zijn.20190408_163724.jpg 20190408_163728.jpg 20190408_163736.jpg
Er loopt wel het een en ander aan bedrading wat ik niet heb. Ook dat zilvergrijze kastje op de eerste foto rechtsboven in heb ik niet maar weet ook niet zo wat dit wel is.
Misschien eens kijken of je een nieuw koelsysteem hebt. een 1.4 gti is namelijk wel te tunen maar de motor moet beter gekoeld worden en de zuigers moeten vervangen worden. Deze scheuren namelijk wanneer de motor te warm wordt. Modellen van na 2012 hebben betere zuigers als ik het goed uit mn hoofd zeg.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 GTI 180 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!