Het grote 'kleine vragen' topic

Hi!

Kunnen jullie mij helpen met mijn vraagjes?

- ik wil graag een auto-lichtschakelaar voor de lampen. Kan ik dan gewoon random 1 met sensor bestellen via Ome Ali? Ik zie wel verschillende reacties in topics staan, maar dan komen er zaken voorbij zoals DRL en bixenon (?). HELP!
- ik wil ook graag ledjes bestellen voor kenteken en interieur, zijn dit gewoon vervangbare voor de huidige? Of moeten daar veel aanpassingen voor gebeuren?
- ik wil graag LED verlichting voor, maar geen 400 euries uitgeven voor nieuwe complete koplampen. Ik heb in mijn 9n3 aftermarket Xenon ingebouwd met een ballast ertussen. Bestaat zoiets ook voor LED-pitjes?


1. Je kan niet zomaar een licht schakelaar bestellen je hebt meerdere soorten. Aangezien ik ervan uit ga dat je geen licht of regen sensor hebt. kan je er 1 nemen met sensor.
https://nl.aliexpress.com/item/Nieu...0000&scm_id=1007.13338.112237.000000000000000

2. voor je kenteken zou ik een setje origineel halen van marktplaats. Blijft lang heel en staat persoonlijk het mooiste. (plug and play)
https://link.marktplaats.nl/m1380042260
- voor het interieur zal je ledjes kunnen bestellen via ali express. ik heb ze zelf.. maar heb er genoeg op voorraad wamt ze gaat snel stuk en flikkeren soms..

3. led/ xenon is aftermarket zeker te bestellen. heb daar geen ervaring mee en OEM koplampen blijven gewoonweg het mooist!.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
1. Je kan niet zomaar een licht schakelaar bestellen je hebt meerdere soorten. Aangezien ik ervan uit ga dat je geen licht of regen sensor hebt. kan je er 1 nemen met sensor.
https://nl.aliexpress.com/item/Nieu...0000&scm_id=1007.13338.112237.000000000000000

Ik heb ook interesse in een auto lichtschakelaar, maar dan met ch/lh functie. Ik heb een regensensor, maar lichtsensor geen idee? Dashboardverlichting gaat wel harder en zachter branden bij licht en donker als ik mijn verlichting uit heb staan. @Michaelk88 weet jij meer over te vertellen?
 
Ik heb ook interesse in een auto lichtschakelaar, maar dan met ch/lh functie. Ik heb een regensensor, maar lichtsensor geen idee? Dashboardverlichting gaat wel harder en zachter branden bij licht en donker als ik mijn verlichting uit heb staan. @Michaelk88 weet jij meer over te vertellen?

als het goed is kan je een OEM oplossing installeren door middel van een kabelboompje en orginele vw schakelaar.

P.s regen sensor = licht/regen sensor. zit achter je spiegel.

Als je op het forum zoekt is als het goed is een hele beschrijving te vinden meen ik.
https://drive.google.com/file/d/0B2nv91Y7YYCbN2hUM1QwdFE1bk0/view
De gene dit maakte zit helaas niet meer op ons forum.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
Hallo mijn airco gaat soms vanzelf aan van mijn vw polo 1.0 blueMotion 95 pk bouwjaar 2015 en soms brand het lampje van de airco ( handbediende airco ). Terwijl ik daar niet om vraag. Ik heb heel vaak van beslagen ramen vooral voorruit. Ik heb echt het gevoel dat er iets niet klopt. Heeft iemand ook deze problemen??
Als jij jou knop alleen op de voorruit zet gaat hij telkens automatisch aan dat is hoe het hoort
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
Hallo forumleden, ik ben hier nieuw en heb een klein vraagje vandaar dat ik dit topic koos :)
De ET-waarde van velgen voor de Polo AW op de site van Volkswagen staat voor zowel de 17 als de 18 inch op 51. Nu staat op steekmaat.nl een waarde van 40. Welk van de twee is nu de maat die ik moet aanhouden bij het zoeken naar nieuwe velgen?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
Iemand ervaringen met kofferbak matten? Is dat aan te raden?
Deze op ali aan het bekijken.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20190323-125140_AliExpress.jpg
    Screenshot_20190323-125140_AliExpress.jpg
    168.8 KB · Weergaven: 40
Volkswagen  Polo 6c  1.2 TSI 90pk Bluemotion with a touch of VAG techniek 
Heb de zomerbanden alweer een week of 4/5 eronder, hebben sinds dien al heel wat dagen boven de 10+gehad met gister 20 graden :'). Als je ze er veel langer onder laat liggen Denk ik dat je straks nieuwe banden moet gaan halen
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 105pk TSI DSG7 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo
Ik wil een nieuwe remklauw kopen (achteras, passagierskant). Deze wil ik op internet bestellen (via mijn monteur kom ik uit op 180 euro, gaf me het advies deze online te halen, maar wilt hem zelf niet voor me bestellen (denk ik)).

Iemand die mij alsjeblieft kan helpen? Ik wil wel direct de juiste bestellen en niet voor 10+ euro retourverzendkosten moeten betalen om mijn statiegeld terug te krijgen.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!