Het grote 'kleine vragen' topic

Ik kom steeds dichterbij de oorzaak van een los klapperend geluid onder de auto. Komt tevoorschijn bij het rijden over slecht wegdek, en dan van rechts achter, iemand een idee wat het kan zijn? Had laatst gekeken met een rubberen hamer en had niks gehoord/gevonden....
Dan maar volgend weekend weer even kijken en goed luisteren.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
Ik ben op zoek naar de volgende onderdelen: de dubbele bodem in de bagageruimte (die plank) rust in mijn 6R aan de achterbank kant op twee steunen (links en rechts). Iemand hier een onderdeelnummer van of iemand die ze toevallig heeft liggen?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 75pk 
Ik kom steeds dichterbij de oorzaak van een los klapperend geluid onder de auto. Komt tevoorschijn bij het rijden over slecht wegdek, en dan van rechts achter, iemand een idee wat het kan zijn? Had laatst gekeken met een rubberen hamer en had niks gehoord/gevonden....
Dan maar volgend weekend weer even kijken en goed luisteren.

Is het niet een veer of schokbrekers.
Het kan eigenlijk van alles zijn, ophangrubber van uitlaat stuk of een klem etc etc.

Vraagjenvan mijn kant.
Ik heb me vandaag suf gezocht naar het reservoir van de stuurbekrachtiging.
Of hij moet onder de accu zitten of hij is volledig electrisch.
Ook in het instructieboekje vind ik niets.
Iemand die dat zo weet van een polo 6r 1.2 tdi bm?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Is het niet een veer of schokbrekers.
Het kan eigenlijk van alles zijn, ophangrubber van uitlaat stuk of een klem etc etc.

Vraagjenvan mijn kant.
Ik heb me vandaag suf gezocht naar het reservoir van de stuurbekrachtiging.
Of hij moet onder de accu zitten of hij is volledig electrisch.
Ook in het instructieboekje vind ik niets.
Iemand die dat zo weet van een polo 6r 1.2 tdi bm?
De stuurbekrachtiging is hydro-elektrisch, dus nog hydraulisch, maar door een elektronische pomp i.p.v. constant aangedreven mechanische pomp.
Het reservoir zit onder de accu, had het gezien toen ik de bestuurderskant koplamp eruit had gehaald.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
  • Leuk
Waarderingen: Martien en guus6r
Weet iemand toevallig waar ik een plus kan aftappen zonder problemen.
Bij het handschoenkastje in de buurt.

Dacht hem van de radio te pakken maar weet niet of het kwaad kan. Moet geen geschakelde zijn.
Is om 2 relais aan te sturen.

Thnx
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Dan ben ik benieuwd hoe ik dat ga doen.
Normaal gezien bij oude auto's maakte het nooit uit maar nu wel.
Heb de zekeringkanst los en de plekken die er over zijn en gevoerd zijn zijn allemaal geschakelde plussen.
Moet ik dan echt van de accu een draad naar de zekeringkanst moeten trekken.
--------

Edit: gevonden, hij zat verstopt.
Neem aan gewoon een brugje maken naar een lege plek?
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Weet iemand hoe het zit om een extra sleutel bij te leren?
Weet iemand wat de kosten zijn? Kan dit ook zelf gedaan worden?
Ervaring mee iemand?
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Weet iemand hoe het zit om een extra sleutel bij te leren?
Weet iemand wat de kosten zijn? Kan dit ook zelf gedaan worden?
Ervaring mee iemand?
Ik heb bij een maatje vaniet me een sleutel laten maken. Besteld in China en met een x tool 100 ingeleerd. Ginfor best snel. Zelde doen zonder spullen. Denk t niet. Kosten voor mij 8 euro. Hij vraagt er normaal 50 euro voor. Sleutel slijpen en inleren
 
Laatst bewerkt:
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  • Leuk
Waarderingen: dov
Weet iemand hoeveel bar turbodruk een 1.2tsi met ketting moet maken? Kan zijn dat de turbo van onze te weinig druk maakt omdat die niet echt leek door te trekken toen die het schurend geluid maakte...
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
Weet iemand waar dit te koop is? En evt wat het partnummer is, betreft de interieurlicht houder. En of dit ook los te koop/bestellen is bij de dealer of beter bij een sloperij gekocht kan worden of op een webshop van onze chinese oom ali?

QnoxuP2.png
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!