Het grote 'kleine vragen' topic

wat versta je zonder enige aanpassingen?

alles is mogelijk om in te bouwen van wat je zei, is maar hoeveel moeite en geld je er voor over hebt

Naja ik bedoelde eigenlijk meer plug en play , als bijvoorbeeld Oude 6r gti heb en je wilt 6c stuur is het plug&play , maar word wss een ander verhaal als je dus geen multifunctioneel heb. En het wel wil..
 
Volkswagen  Beetle 5C(2012)  1.4 160 pk ( jd 200 pk ) 
Heb 2 kleine vraagjes ,

Wil eind van de zomer waarschijnlijk een Polo 6c Gti importeren
1
Kan je een Multifunctioneel stuur achteraf monteren die het werkt , of zitten er dan geen aansluitingen?

2

Kan je ook achteraf een Climatronic monteren achteraf zonder enige aanpassingen?

Staan namelijk veel gti is op die dan weer geen multifuncioneel stuur hebben en / of alleen van die handmatige climatronic...

Gr Carlo
1: Makkelijk, ongv 350-400 euro als je het door een bedrijf laat inbouwen + inleren
2: bekant onmogelijk & te duur.
 
Volkswagen  X  X 
Heb 2 kleine vraagjes ,

Wil eind van de zomer waarschijnlijk een Polo 6c Gti importeren
1
Kan je een Multifunctioneel stuur achteraf monteren die het werkt , of zitten er dan geen aansluitingen?

2

Kan je ook achteraf een Climatronic monteren achteraf zonder enige aanpassingen?

Staan namelijk veel gti is op die dan weer geen multifuncioneel stuur hebben en / of alleen van die handmatige climatronic...

Gr Carlo
Een 6c gti zonder mf stuur. Lijkt me bijna onmogelijk.
Maar koop er gewoon een met een mf stuur en clima
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Conclusie gewoon een met Climatronic kopen scheelt een hoop gekloot !

In DE zijn er zat Gti 6c zonder Mf stuur ! Zitten wel hoop opties op vele maar ook aantal met MF

Natuurlijk koop ik er liever een met allebei de opties , maar als er een mooie staat en die heb geen MF stuur dan weet ik iedergeval dat het achter inbouwen van zo MF stuur mogenlijk is.
 
Volkswagen  Beetle 5C(2012)  1.4 160 pk ( jd 200 pk ) 
Zijn er mensen met een Polo GTI 6R die de zwarte delen van de voorbumper glanszwart hebben (gemaakt)?
Wil dit zelf graag gaan doen maar ben toch wel benieuwd wat ik nou echt mooier vindt.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 GTI 180 PK 
Heb 2 kleine vraagjes ,

Wil eind van de zomer waarschijnlijk een Polo 6c Gti importeren
1
Kan je een Multifunctioneel stuur achteraf monteren die het werkt , of zitten er dan geen aansluitingen?

2

Kan je ook achteraf een Climatronic monteren achteraf zonder enige aanpassingen?

Staan namelijk veel gti is op die dan weer geen multifuncioneel stuur hebben en / of alleen van die handmatige climatronic...

Gr Carlo
Ik denk met het stuur en wellicht een andere sleepring voor de connecties geen probleem moet zijn, daarna zal je deze wel moeten activeren of iets. voor die clima geeeen idee
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Effe snel 2 vragen he

1 Waarom gaat die airco vaak automatisch aan? Hier zit ik helemaal niet op te wachten ik heb liever dat dat ding aangaat wanneer ik dat wil

2 doen jullie onderhoud om de 15k of 30k? 13k geleden grote beurt zelf gedaan en zit te denken om bij 15k even oliewissel te doen of gewoon uitstellen en 30k er mee rijden
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
1 Waarom gaat die airco vaak automatisch aan? Hier zit ik helemaal niet op te wachten ik heb liever dat dat ding aangaat wanneer ik dat wil

2 doen jullie onderhoud om de 15k of 30k? 13k geleden grote beurt zelf gedaan en zit te denken om bij 15k even oliewissel te doen of gewoon uitstellen en 30k er mee rijden


Bij automatische climate control gaat de airco automatisch aan als het 'klimaat' in je auto dat nodig acht. Bij handmatige verstellers gaat de airco aan als je deze bij het uitzetten van de auto ook aan hebt staan.

Ik pleeg iedere 15k en 30k onderhoud. Dit komt bij mij neer op ongeveer om het jaar. Dit jaar had ik een kleine beurt in januari, volgend jaar zal er weer een grote beurt gegeven worden, daarna weer een kleine beurt, etc.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Ik heb automatische airco. Maar die kan je handmatig uitzetten. En bij mij blijft die ook uit. Het is bij mij wel zo dat als ik de ventilator snelheid handmatig aanpas zeg, en daarna weer op auto druk, dat de airco inderdaad weer aangaat. Daarna gewoon de airco gewoon weer uit en dan doet de ventilator weer automatisch blazen.
Snap je em nog [emoji2]
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Ik heb automatische airco. Maar die kan je handmatig uitzetten. En bij mij blijft die ook uit. Het is bij mij wel zo dat als ik de ventilator snelheid handmatig aanpas zeg, en daarna weer op auto druk, dat de airco inderdaad weer aangaat. Daarna gewoon de airco gewoon weer uit en dan doet de ventilator weer automatisch blazen.
Snap je em nog [emoji2]

+ 1 Ik doe precies het zelfde
 
Bij mijn 6R ging de airco alleen uit zichzelf aan als ik deze van een andere stand ineens op de voorruit liet blazen. Hinderlijk, want dan kwam er ineens een vieze put lucht uit zetten als je hem niet snel uit deed.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: VWAlexander
Iemand met verstand van audio in je polo en wat er allema voor nodig is? Wil je me dan ff privé helpen. Wil het dit weekend installeren en heb het idee dat ik wat dingetjes mis.
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 105pk TSI DSG7 
Bonjour,

Sinds kort heb ik een enorm vochtprobleem aan de achterkant van mijn auto. De ramen aan de achterkant zijn bijna altijd beslagen, (altijd ramen van de achterdeuren en het achterraam). Uiteraard even op onderzoek uit gegaan. Ietwat gekke conclusie: alles was droog (hoogstens wat vochtig, maar dat is niet gek in een vochtig klimaat in zo'n kleine ruimte), behalve de bodemplaat van de kofferbak (dat ding dat op het reservewiel ligt), die was kletsnat. Bekleding aan de zijkanten van de kofferbak was kurkdroog, dus ik vraag me af of jullie enig idee hebben hoe die bodemplaat zo zeiknat is geworden. Ik dacht al dat misschien een rubbertje niet goed afdichtte, maar het is echt de hele plaat (dus ook in de verre hoekjes tegen de achterbank aan en dus niet plaatselijk) en dan zouden de zijkanten van de kofferbak ook enigszins nat moeten zijn (of de hoedenplank) en beide zijn dat niet.

Het is dus een raadsel. Iemand ervaring hiermee of een idee waar het probleem vandaan kan komen?
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Mijn vriendin had een peugeot 107, bekend probleem bij die wagens is dat de lekkage ontstaat bij de achterlichten en derde remlicht. Nieuwe rubbers tussen gezet en nooit meer last van gehad. Bij haar lag ook bij het reservewiel een flinke plas water.

Bij de hemel etc. was niks te zien van de lekkage... alleen dus de bodemplaat die zeik nat was.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!