Het grote 'kleine vragen' topic

Ik ga binnenkort me linkervoorspeaker vervangen voor een die wel werkt. Aangezien ik links nu zonder audio zit en me linkertweeter enorm zacht. Nu weet ik dat speakers vastzitten met popnagels en is dit een kwestie van uithoren. Welke maat popnagel heb ik nodig om de oem speaker weer netjes terug te monteren?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
ik heb een 6c GT mf stuur gemonteerd op mijn 6R, echter zit ik met een probleem.. de toeter werkt niet meer.. de knopjes werken wel (licht niet maar dat is niks speciaals..) vanalles geprobeerd maar ik blijf geen geluid krijgen van de toeter..
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Ik ga binnenkort me linkervoorspeaker vervangen voor een die wel werkt. Aangezien ik links nu zonder audio zit en me linkertweeter enorm zacht. Nu weet ik dat speakers vastzitten met popnagels en is dit een kwestie van uithoren. Welke maat popnagel heb ik nodig om de oem speaker weer netjes terug te monteren?


Dealer heeft deze liggen, heeft ook te maken met het breekpunt van de popnagels. Te sterk en je kan je speaker beschadigen/ vervormen, te zacht en je speaker klappert in je deur, speling.
 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo
Dat lipje op de eerste foto is om de dubbele bodem plank omhoog te houden.
Als het goed is zit die ook aan de rechtse kant.
Dat ding op de 2e foto weet ik niet waarvoor het is
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
Laatst dus de U led units erin gezet maar als ik sein met groot licht dan krijg ik een canbus storing. Kwestie van een zekering? Of wat moet ik hier aan doen?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Wat zit er voor lamp in het grootlicht?.

Ik had bij mijn koplampen ook verloopkabels er bij.
Nog niet gekeken. Wacht uit :) Ik lees ook via de zoekfunctie dat je canbus uit kan zetten via vcds. Heb ook led achteruit rij licht en dit geeft die ook als storing maar ik krijg er meer licht door Dus ik.wil hem er niet uithalen eigenlijk.

Zijn er überhaupt dingen die ik aan moet passen in het vcds nu ik xenon heb? Had al iets gelezen over knipperen enzo maar dat doen ze niet.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
ik heb een 6c GT mf stuur gemonteerd op mijn 6R, echter zit ik met een probleem.. de toeter werkt niet meer.. de knopjes werken wel (licht niet maar dat is niks speciaals..) vanalles geprobeerd maar ik blijf geen geluid krijgen van de toeter..

bedankt voor alle hulp... toeter doet het weer
Q673uVA.jpg
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  • Leuk
Waarderingen: cleanedvwdriver
Weet iemand waar deze dingen voor dienen? Zitten in de kofferruimte van een AW.

20180929_141208.jpg 20180929_141202.jpg
De 2e is om je hoedenplank er in te laten steunen, je kunt de hoedenplank erlangs schuiven( met de bovenkant tegen de kofferbak kant van de rugleuning ) en blijft die daar zitten, staat ook in het boekje ergens hoe het eruit ziet dan.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!