Het grote 'kleine vragen' topic

Als er op de meeting met een china kabel is gekeken dan kan de labelfile niet kloppen en heb je nu een setting van je achterklep gewijzigd! (goedkoop is duurkoop ;) )

Wat betreft je olielampje, ik heb een keer het zelfde gehad bij mijn 9N, bleek de sensor in het motorkap slot te blijven hangen (microswitch), deze even gangbaar gemaakt en probleem was opgelost (zodra het lampje aan gaat wil de ECU 'zien' dat de motorkap open en dicht is geweest, eerder gaat het lampje niet uit..
Dank je! Ik wist helemaal niet dat mijn achterklep ook een setting had. Volgens mij is het niet gebeurt met een goedkope Chinese kabel. Maar misschien iemand die dat wel weet? Hij heeft bij velen aanpassingen verricht aan de auto's met b.v. alarm aanpassen.

Daar heb ik iets over gelezen ja, dat het lampje uitging als de motorkap open was geweest. Ook al heb je geen olie gepeild. Enig idee waar ik die sensor kan vinden? Denk dat hij zichzelf inmiddels gangbaar heeft gemaakt. Sinds hij afgelopen dinsdag ineens uitging is hij niet meer aan geweest.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Is er iemand die kan instellen dat mijn achterlicht samen met mijn DRL brandt?
Graag zonder andere eventuele storingen te veroorzaken want mijn auto is nu nog probleemloos en dat hou ik liever zo :tearsofjoy:

Dacht namelijk wel dat het mogelijk was!
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
Is er iemand die kan instellen dat mijn achterlicht samen met mijn DRL brandt?
Graag zonder andere eventuele storingen te veroorzaken want mijn auto is nu nog probleemloos en dat hou ik liever zo :tearsofjoy:

Dacht namelijk wel dat het mogelijk was!
jij rijd nu in stand 0 met alleen voor DRL ?
Je wilt dus in stand 0 zowel voor als achter verlichting?
Moet wel te regelen zijn, ik heb een OBDeleven waarmee je aanpassingen kan doen.
weet niet waar jij normaal uithangt in Nederland?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
jij rijd nu in stand 0 met alleen voor DRL ?
Je wilt dus in stand 0 zowel voor als achter verlichting?
Moet wel te regelen zijn, ik heb een OBDeleven waarmee je aanpassingen kan doen.
weet niet waar jij normaal uithangt in Nederland?
Heb ook een obd eleven en woon aan de andere kant van de snelweg van chantal, als jij kan vertellen hoe dit moet kan ik t ook wel doen?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Kan wel op een 6R, moet alleen iets anders gecodeerd worden.
ik begrijp het dus goed dat je op stand 0 alleen DRL hebt, dan moet er een longcoding aangezet worden en zul je achter ook licht hebben
Ja dat is dan wat ik graag zou willen. Als ik wil rijden met achterlichten die branden dan zou die op z'n minst op dimlicht moeten nu, maar dan branden de LEDs in de koplampen maar op halve kracht natuurlijk..
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
Nou en als de VCDS experten onder ons meekijken en hier een oplossing voor hebben dan hopelijk ook voor mijn vraag : Ik heb op stand '0' mijn DRL alleen brandend, echter wil ik op stand '0' dat OF mijn u-leds hier ook bij branden OF alleen mijn u-leds branden. Dit laatste zal denk ik alleen te realiseren zijn als ik de boel ga solderen etc. dat wil ik niet. is dit via vcds aanpasbaar? Walter heeft dit zo te lezen wel namelijk. Ik hoef niet dat mijn achter verlichting ook brand. Als dat niet anders is is het niet anders. Want wat @Robin haas uitlegt is volgens mij voor je dimlicht en niet stadslicht
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Ik wist niet dat het zo heette maar dit is me via longcoding inmiddels gelukt. Bedankt :) meteen ook even die irritante gordel piep uit gezet.

Er zit alleen 10k led in me drl en 8k u leds. Even 8k drl fiksen want dit is het net nietStick Out Tongue
 

Bijlagen

  • 20180927_190047.jpg
    20180927_190047.jpg
    5 MB · Weergaven: 29
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!