Het grote 'kleine vragen' topic

Goedenavond,

Ik zit aan spacers/spoorverbreders te denken.
Heb hier niet zoveel verstand van dus is er iemand met tips waar je op moet letten en hoeveel mm je maximaal kan nemen?

Bedankt alvast!
 
Volkswagen  Polo 6R Blue GT  1.4 140pk (193pk JD) 
Weet iemand waarvoor dat plasticzakje dient aan de zijkant van de motor? (Zie foto). Aan de andere kant zit ook een plastic zak maar die zit echt in de holte van de spalk/balk aan de zijkant. Gr. Ser

VW polo 1.2 TSI 2011

Als ik het goed heb zit er in die plastic zak een stuk foam. Die zak eromheen is enkel voor dat het foam niet gaat rotten. De foam dient geloof ik tegen het resoneren van de zijschermen.
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  • Leuk
Waarderingen: Ser84
Vind het weer tijd voor een kleine upgrade

Wil graag sport pedalen voor mijn 6r wie heeft ze en waar kan ik die het beste van daan halen ?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 
Hey heren,

Vraagje: weet iemand waar je inlegstickers voor achterlogo kunt bestellen? Achterlogo zoals op foto 1 heb ik nu, en ik wil het als foto 2.

66210C3B-30D2-4CAC-B913-78EA77651008.jpeg
A6CB18D0-3DEC-476E-B51C-F05D8BD62D00.png

Inleggen wordt nooit zo mooi als het gehele embleem er af halen, dan een rondje plakken, insnijden waar het embleem weer in klikt en embleem terug klikken. Had ik destijds laten doen voor twee tientjes euro bij een wrap bedrijf.
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!