Het grote 'kleine vragen' topic

Volgens mij heeft bijna iedereen hier zo'n Rituals autoparfum in de auto. Welke geur hebben jullie erin zitten?

Ik wil er ook graag eentje maar dan wel met een geur die niet te verwijfd is en niet te overheersend Stick Out Tongue
Zooi is na minder dan een week leeg.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Of je koopt dan half volle, of je hebt constant de kachel op full power :mrgreen:
Totaal niet, staat altijd op 1, standje 20. Hervulling was ook na een weekje leeg. Ik heb nu een soort jute zakje met schaafsel van een muskblok en dat ruik ik al 2 maanden. Prima! 2€
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
@EnigmaNL Samurai is de lekkerste geur voor mannen inderdaad. Ik heb Sakura, maar dan ruikt je Polo wel 'verwijfd' Stick Out Tongue
Bij mij gaat ie ook heel lang mee. De ventilator waar ik hem op heb zitten staat standaard half open, denk dat ik hem al drie maanden erin heb zitten en het ruikt nog steeds super lekker iedere keer als ik instap.
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
Die Rituals dingen zijn echt troep, willen nog weleens lekken en absurd duur voor wat je krijgt.
Als zo'n ding in je rooster lekt heb je een lekkere plakkerige tering bende,
Ik gebruik zelf altijd zo'n boompje aan m'n spiegel.
De Arbre Magique Sport, kost 1,50 en gaat vaak wel een maand mee.
Voor dat geld koop je geen Kutuals.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
Ik heb Rituals gehad, maar deze vond ik vrij snel leeg.

Laatste paar keer heb ik bakje van California scents gebruikt.
Deze bleef heel lang hangen.


Maar tegenwoordig gebruikt ik een goeie interieur verfraaier/reiniger deze lucht blijft ook wel ff hangen:)
 
Ik heb Rituals gehad, maar deze vond ik vrij snel leeg.

Laatste paar keer heb ik bakje van California scents gebruikt.
Deze bleef heel lang hangen.


Maar tegenwoordig gebruikt ik een goeie interieur verfraaier/reiniger deze lucht blijft ook wel ff hangen:)

Ik zit hier even naar te kijken en zie dat er dit staat: Draai na 60 dagen de blokjes om voor lades of kastjes . Wat betekent dit?
 
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
Mijn linkerachterlicht doet het niet meer, heb het linkerlampje vervangen met een nieuwe. maar hij doet het nog steeds niet.
Knipperlicht, achter uitrijverlichting, remlichten doen het wel gewoon. Heb een na een zekeringsschema gekeken maar ik kan niks vinden betreft zekeringen voor het achterlicht. Ik kwam wel eentje tegen voor ''linkerdagrij verlichting'', kan het die zijn? Mijn achterlicht brandt altijd, met dagrij verlichting, of normale verlichting of als ik de verlichting uitzet, brand die alsnog.
 
Volkswagen  6R  1.6TDI 
Mijn linkerachterlicht doet het niet meer, heb het linkerlampje vervangen met een nieuwe. maar hij doet het nog steeds niet.
Knipperlicht, achter uitrijverlichting, remlichten doen het wel gewoon. Heb een na een zekeringsschema gekeken maar ik kan niks vinden betreft zekeringen voor het achterlicht. Ik kwam wel eentje tegen voor ''linkerdagrij verlichting'', kan het die zijn? Mijn achterlicht brandt altijd, met dagrij verlichting, of normale verlichting of als ik de verlichting uitzet, brand die alsnog.


als je omgeving limburg woont wil ik je wellich wel eens helpen, of met je meekijken,
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
Mijn linkerachterlicht doet het niet meer, heb het linkerlampje vervangen met een nieuwe. maar hij doet het nog steeds niet.
Knipperlicht, achter uitrijverlichting, remlichten doen het wel gewoon. Heb een na een zekeringsschema gekeken maar ik kan niks vinden betreft zekeringen voor het achterlicht. Ik kwam wel eentje tegen voor ''linkerdagrij verlichting'', kan het die zijn? Mijn achterlicht brandt altijd, met dagrij verlichting, of normale verlichting of als ik de verlichting uitzet, brand die alsnog.

Klinkt als een bedrading ding. Heb je een automatische schakelaar?
 
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
Klinkt als een bedrading ding. Heb je een automatische schakelaar?

Hoe bedoel je automatische schakelaar?
Verlichting deed het gewoon, ging tanken, nadat ik de auto weer aan deed was die stuk.
Ik heb gwn zo'n ding, heb het even gauw van google gehaald.

ybWBBeYG5DNeEsMPT8VRka74KzsGok9Tp-SJCWxdwfqkhdtuBYyIOtRCfUzAz7LbMWaAX-6VQeu1xnQ
 
Volkswagen  6R  1.6TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!