Het grote 'Gooi het eruit' topic!

10653293_743019305736702_1842306051948390618_n.jpg


zelfgemaakte taart, op te halen in swissyland Stick Out Tongue
 
Een klein filmpje gemaakt van de drift hobby Stick Out Tongue ;)

https://www.youtube.com/watch?v=ahd8AKfHuZQ

Helaas moet de arena misschien dicht omdat het op een industrieterrein is en daar geen detailhandel/recreatie mag zijn :(

Mooie hobby! Was vroeger, voor mn scootertijd, alleen maar bezig met rc spul vooral benzinemotor. Die A6 zag ik ook in 2 aftermovies voorbij komen volgens mij van DMPD onder andere, erg gaaf ding! Wat is er nodig om van een gewone een drifter te maken? Plastic bandjes ofzo?
 
'Swiffer Cam' ?
Haha ja mijn camera (nikon d5100) op een swiffer (zo'n vloermop) gemonteerd. Een swiffer glijd makkelijk over vloeren en je kan op de goede hoogte filmen dus ideaal eigenlijk. Moet alleen nog iets minder schokkerig worden Stick Out Tongue


Mooie hobby! Was vroeger, voor mn scootertijd, alleen maar bezig met rc spul vooral benzinemotor. Die A6 zag ik ook in 2 aftermovies voorbij komen volgens mij van DMPD onder andere, erg gaaf ding! Wat is er nodig om van een gewone een drifter te maken? Plastic bandjes ofzo?

Haha ja ik vroeger ook en nu weer opgepakt. Ja dankjewel! Die a6 is die van mij en ik drifte ook bij DMPD inderdaad Big Grin

Ja een drifter zoals ik heb heeft een echt drift chassis met countersteer (achterwielen draaien sneller dan de voorwielen zodat je echt kunt tegensturen in de bocht net als in een echte auto). Ik heb zelf een sakura d3 drift chassis (front motor chassis).

Met een normaal chassis zoals een Tamiya tt-01 of HPI E10 kan je ook wel mee glijden maar dat is eigenlijk voor de echte beginners en dat lijkt niet op driften haha ;)
 
Toch erg dat zoiets dan dicht moet. :(

Die A6 is wel leuk op de velgen na. Hou zelf meer van de normale wagens i.p.v. al die stickers.

Wel mooi dat je dit kan. (beetje jaloers)

BMW i3, heerlijke wagen inderdaad alleen vind ik hem niet echt mooi.
Electrisch rijden is heerlijk alleen jammer van de actieradius. (behalve als je een Tesla S hebt en dan de duurste)
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!