Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Nee maar dat is serieus kut man.. Verzekering? Ik heb namelijk een polis voor schade aan eigendommen buitenshuis
Helaas heb ik dat niet.

Maar een goed advies voor de volgende keer.
gewoon even via inboedel verzekering doen. Je hoeft toch niet te zeggen dat het buiten is gebeurd. b.v.b kapot gestoten tijdens verhuizing ofzo.

maar zijn er nog mensen die iPhone nemen ?
ik mag namelijk ook al verlengen maar wacht nog even tot de 6 er is.
 
Gisteren naar Disneyland en weer terug met de Polo van vriendin (1.2 mpi?) 715km met 1 tank, 200km meer dan met Gti :-s

Dat is serieus zuinig man! Als ik lange stukken rij, Parijs of laatst naar Berlijn neem ik mezelf altijd voor om vooral op cruise control te rijden 130 ofzo. Maarja dan komt er iemand voorbij in een dikke vw of een porsche of juist niet iets diks en dan gaat er altijd iets kriebelen bij mij.... en daar gaat je verbruik.
 
Dat is serieus zuinig man! Als ik lange stukken rij, Parijs of laatst naar Berlijn neem ik mezelf altijd voor om vooral op cruise control te rijden 130 ofzo. Maarja dan komt er iemand voorbij in een dikke vw of een porsche of juist niet iets diks en dan gaat er altijd iets kriebelen bij mij.... en daar gaat je verbruik.

Hier zonder cruise controle. Overigens overal 10km/h te snel, frankrijk dus meestal 140.

Net nog goed nieuws! Gaan solliciteren (huidige job beu), moet dinsdag laten weten of ik het wil doen of niet. Bij bedrijf dat enkel "exclusieve" auto's doet, de snellere en beter uitgeruste bmw's, audi's, vw,...
En Porsche, Ferrari, Aston, ... is heel normaal daar :)
 
al die kapotte gsm's Stick Out Tongue net daarom heb ik mijn eigen zaak gestart om gsm's en tablets te herstellen Big Grin stuur maar op jongens Big Grin

heb reeds 6 maand mijn iPhone 5s dus uit garentie maar nu wil mijn iPhone ni goe oplaaden moet kwee ni oeveel keer probeeren voor hij contact maakt. kun jij da fixen dat dat weer normaal is aan de oplaader ligt het niet en zeker niet aan mijne eletric Stick Out Tongue heb reeds al 3 nieuwe oplaaders gekocht Stick Out Tonguedus tis de gsm zelf laat maar iets weeten yeeeeeee
 
.  .  . 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!