Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Tegenwoordig krijg je al automatisch een boete als je niet verzekerd bent.
Auto zal wel op naam van een katvanger staan. Dat zijn dan ook de auto's voor de brandstofdiefstallen en zonder betalen door slagbomen rijden.


Klopt, dat denk ik ook.

Degene die mij heeft aangereden was precies hetzelfde verhaal.

De eigenaar van het voertuig was erg jong en werkloos en kreeg geld van degenen die op zijn naam een auto konden rijden.
 
Hoe is het uiteindelijk opgelost met de verzekering dan? Alles vergoed gekregen van die jongen/veroorzaker?

Mijn verzekering heeft alle materiële schade aan het schadebedrijf betaald.

Mijn advocaat heeft het Waarborgfonds ingeschakeld om de materiële schade aan mijn verzekering te betalen gezien de veroorzaker geen geld heeft om de schade uit eigen zak te betalen.

Verder heeft mijn advocaat de veroorzaker gewezen op zijn schuld en dat alle verdere kosten, (letselschadevergoeding, gerechtelijke kosten, advocaatkosten etc.) door hem moeten worden betaald. En als hij geen geld heeft, er beslag wordt gelegd op zijn uitkering totdat alle schade aan het Waarborgfonds terug is betaald.

Schadevergoeding moet ik nog ontvangen omdat mijn advocaat dit binnenkort nog voor de rechter gaat halen.
 
Heb ik vroeger ook veel gedaan achter iemand aanrijden door de slagboom maar... dat was niet om geld te besparen (koste mij toch niets) maar omdat ik of het pasje niet bijdehand had of te lui was om het pasje te pakken. Stick Out Tongue Óf omdat de zooi weer eens niet goed werkte vanwege een software"Upgrade" o.i.d.

Nooit geen problemen mee gehad maar dat kwam misschien ook aan het gebrek van camera's.
Op een andere plek wel dus daar hield ik mij dan maar aan de tijdrovende regels. (aanbellen zodat men de slagboom open kon doen i.p.v. achter een collega/concullega aanrijden en dan soms 10 minuten moeten wachten omdat ze geen tijd hadden. :(

In parkeergarages e.d. nog nooit gedaan al is daar wel aanleiding toe als je die (hoofd)prijzen ziet.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Stond een keer voor de enige betaalautomaat in een parking en deze had mijn parkeerkaart ingeslikt. Daarom ik bellen met het telefoonnummer dat er op stond. Kreeg ik zonder problemen een nieuwe kaart uit deze automaat waarmee ik er zo uit kon rijden. Inmiddels stond er al een rij mensen achter me, diegene aan de telefoon verzocht me om ze de intercom te laten gebruiken. Het klonk alsof het dagelijkse kost was.
 
Iemand dit wel eens gehad?

Op 1 september getankt bij de Tango, tank altijd met mijn creditcard. Zit net mijn overzicht te bekijken en naast het bedrag dat ik toen getankt heb staat er nog een transactie van €125 van de Tango tussen op dezelfde dag...

Is dit een of andere borg?
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
is een reservering. Gebeurt wel eens bij de onbemande. Ik had laatst ook getankt bij een onbemande (bp express) en had 60 euro getankt en er ging 120 vanaf. Blijkbaar reserveren zij een bedrag zodat zij zeker weten dat je het geld ook hebt.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Gevonden :wink:

> Er is er een bedrag van 125 euro gereserveerd op mijn rekening.
Als u tankt bij een onbemand tankstation in Nederland, reserveert uw bank een bedrag van € 125,- om de uiteindelijke betaling te garanderen. Uw bank blokkeert dit bedrag tijdelijk op uw rekening. Normaal gesproken geeft de bank dit bedrag direct na het beeindigen van de tankbeurt weer vrij.

Storing betalingsverkeer
Indien er een (korte) storing in het betalingsverkeer is, kan het voorkomen dat de reservering langer vast blijft staan. U ziet dat dan op uw online betalingsoverzicht, meestal aangeduid met een *. Dit kan enkele minuten duren, in sommige gevallen een paar dagen. Het kan ook zo zijn dat de reservering na het opnieuw laden van uw internetpagina weer verdwenen is, omdat uw betaling inmiddels op de juiste wijze is verwerkt. Indien dit niet het geval is, adviseren wij u om contact op te nemen met uw bank. Alleen uw bank kan de reservering opheffen.
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!