Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Goed nieuws: De polo weggebracht voor zijn eerste kleine beurt, 27.000 km dus olie en airco filter etc. ook moest er wat koelvoeistof bij!? Ook gelijk gezegd dat mijn vorige probleem nog niet was opgelost (krakend koppelingspedaal). Deze keer hebben ze de Polo een dag extra gehouden om de hele boel uit te bouwen zodat ze goed konden kijken naar het hydraulische systeem. Vandaag de auto opgehaald en mijn probleem is helemaal opgelost, ook nog 10% korting gekregen op de beurt! Kortom Wittebrug Forepark Den Haag +1
 
Kennen jullie dat, jongens?

Dat je 'even' een kraakje wilt verhelpen en dat je dan denkt 'ohja, dat lampje moet ik ook even vervangen' gevolgd door een 'als we dan toch even het doekje erbij hebben' wat uiteindelijk eindigt in een 'de GPS antenne wou ik ook nog even verplaatsen;?

Zo zag dat er vanavond uit:

8PHp1bi.jpg
 
Hehe ja ach... wat er 'allemaal' gebeurd is:
GPS antenne verplaatst (van 3 naar 12 sattelieten, jeuj)
R-line interieur had ik ook al 3 weken staan
R-line stuur ook maar eens erin gezet
Zilveren pedaaltjes
FM antenne na 3 maanden ook maar eens aangesloten
Aux-in kabel erin gezet
Voetverlichting omgetoverd naar witte LED
Microfoon in de hemel geplaatst
Teller gepolijst zodat die irritante krasjes er weer af zijn :)
 
OEM VW lampjes. Heb er nog wel ergens 2 liggen geloof ik. Er zit nu een 'superbright superwhite T10 Parklight LED' in. Oftewel een ledje.

Ik heb 'm aangesloten op de deur-is-open interieur verlichting zodat ze aangaan als een deur open gaat. Middelste stand van de lamp in je hemel.
Heb je de draadjes naar boven gebracht? Of ergens afgetapt.. waar kan ik die lampjes kopen.. ik wil er nog een in de handschoenenkastje inbouwen en een 2e lamp in de kofferbak :)
 
Nog een bepaalde combinatie gekocht?

Nee dat niet. Ben voor Luk gegaan want die kan mijn koppel wel aan. Ben ook niet van plan om het nog gekker te maken.

Ik heb vandaag trouwens de 'nieuwste' polo bluemotion gezien met het 1.4 TDi blok. Er is aan het uiterlijk letterlijk niks verandert op een antennevoet na. Voor en achterbumper hetzelfde etc.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!