Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Oudere tanks bouwen een soort sludge op, mijn idee is dat ik liever een paar keer helemaal leeg rij en die kleine beginnende sludge resten in me benzinefilter krijg, dan een grotere hoeveelheid in de tank. Ik rij per dag 80 km en ben een paar keer van huis vertrokken met nog een radius van 70 km. Ik hou van een uitdaging!

Living on the edge! Haha


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Hoeveel schade maken ze daar wel niet in die oostbloklanden?
En ik met mijn domme kop een nieuwe 6C GTI bestellen xD mag hopen dat ze hem niet bij de dealer voor de deur al jatten dan.:confused:
Beter bij de dealer voor de deur dan bij jou. Stick Out Tongue

Wat is jullie mening eigenlijk over het verhaal dat het slecht is je tank helemaal leeg te rijden ivm de smurrie onderin.
Ik heb het al meerdere keren gedaan en voor zover ik weet heb ik daar geen negatieve effecten door gehad. Ik denk dat dit eerder zal gelden voor de oldtimers ofzo of in landen waar de brandstof veel slechter is.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Dat mijn oh zo geweldige "NOT" schoon moeder voor de deur stond....
Maar mijn zoon van 7 open deed en zei " pap, oma staat voor de deur, mag ze naar binnen .....
En ik natuurlijk dacht " liever niet"
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 16v 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Goedemorgen allen,

Even een vraagje waar iemand misschien wel snel antwoord op heeft. Als ik met mijn stuur stationair draai, gaan mijn koplampen/mistlampen zachter branden komt dit door een slechte accu of omdat mijn stuurbekrachtigingpomp misschien veel spanning wegneemt door het stuur licht te laten draaien?
 
VW  Polo 6R  1.4 86pk 
Ze heeft het koud, zelfs na een uur op de snelweg... ik zou minder moeten schakelen krijgt ze het warmer van:
7jiZKytRAmeyvXEis985Hhn6QwhpCyl7Owv3jTz2jLQvifaA15zllS8znf_TbE4beg6Yss8QmUuiHDq4lXzIFMRchOiHI0J6xdvLqL57lwMmfSJG_HZSIoCeYP-xThNTjbC4csB6Kzqjhj0PSGRbbpWNeoOwIIijXoI181vSTW5p1tJZsHcc0nlkn-b5Hii4zQsg3rKo2hFOthl1QoGrSWSYJWu-j_85kiG_uGyakJOiMREdc9R9RVgT-Z2PcT2dQSHtmIYduu1WiZJJFYf9B2_-5O3-iY8hNGf-kqHKo7N_UYdBFzWWqGQejHHeXdKqQ3WYCz-usjTdWVID5CSlwEuimt4HmNFeAROOZ4mmTuesKH1mwmuOrVqwvKm-cHCsyN6uEbDLjMeT3TF2YjtG_xml2NN6BgWwfz1qUTllKlpp4SWoeCFxgDnsvXAP494ZweYupLDF7jG4KeiuUEAhtnBdc5kxvA0crCjsgo7YCUUWlX3Crx16l-oRFpE7HPk2lrWbG8HycOa8ycnM29H2PuGgrsrKjzjdsqk0JJcm0JtJva_aoQuVQn3LmrET0ifRzWa_lNGf-vecSgGhpoyeXaZBTdimpuq7uxEOFcsm-JNiIsfhtHVtBQ=w1052-h789-no
 
Volkswagen  Polo 6c  1.2 TSI 90pk 
  • Leuk
Waarderingen: tonykart en MikeM
Ik kan dit deels begrijpen, maar aan de andere kant vind ik dit echt een raar beleid..
In Nederland hebben we dit al jaren.
Pure geldklopperij.
Want als je een vergunning koopt mag je er opeens wel in,
dan is je auto opeens niet meer milieu belastend?
Want met dat geld wat ze ophalen zuiveren ze de lucht niet hoor.

wel een stukje bewust making natuurlijk.

Maar zelfde geld voor tol heffing op belgische wegen.
Lost dat belachelijke wegdek vol gaten en kuilen niet op. (om over die betonplaten (wegen)(paden) nog maar te zwijgen)
En de files staan daar nog steeds. Word echt te weinig zichtbaar gedaan aan de wegen daar.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
In Nederland hebben we dit al jaren.
Pure geldklopperij.
Want als je een vergunning koopt mag je er opeens wel in,
dan is je auto opeens niet meer milieu belastend?
Want met dat geld wat ze ophalen zuiveren ze de lucht niet hoor.

wel een stukje bewust making natuurlijk.

Inderdaad. Onder het motto: als we een probleem niet op kunnen lossen dan verdienen we er maar veel geld mee.
 
GRMBL. Donderdag startte ik de wagen en ik dacht even in Groningen te zitten tijdens een aardbeving. Wagen schudde best flink. Toch gaan rijden en tijdens het rijden was er niets aan de hand. Bij stilstaan voor b.v. een verkeerslicht was er dan wel en dan weer niets aan de hand.
Toen ik onderweg was om hem maar uit te laten lezen ging het gele motorlampje branden.
Kan de foutcode niet citeren maar bleek de EGR klep te zijn. Bekend euvel heb ik gehoord. Maar helaas geen goedkoop euvel. :(
Foutcodes zijn nu gewist om op dit moment doet hij het prima maar kreeg de tip om het toch z.s.m. te laten vervangen.

Heb ik die EGR wel nodig? :rolleyes:
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
GRMBL. Donderdag startte ik de wagen en ik dacht even in Groningen te zitten tijdens een aardbeving. Wagen schudde best flink. Toch gaan rijden en tijdens het rijden was er niets aan de hand. Bij stilstaan voor b.v. een verkeerslicht was er dan wel en dan weer niets aan de hand.
Toen ik onderweg was om hem maar uit te laten lezen ging het gele motorlampje branden.
Kan de foutcode niet citeren maar bleek de EGR klep te zijn. Bekend euvel heb ik gehoord. Maar helaas geen goedkoop euvel. :(
Foutcodes zijn nu gewist om op dit moment doet hij het prima maar kreeg de tip om het toch z.s.m. te laten vervangen.

Heb ik die EGR wel nodig? :rolleyes:

Tegenwoordig is de EGR gewoon weg te schrijven en de prijzen variëren van €150 tot €300.

Beter dan het vervangen van de EGR voor +- €800


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!