Het grote 'Gooi het eruit' topic!

'Gooi het eruit' topic is dit toch?

Ze hebben godverdomme mijn airbag uit mijn stuur gehaald...
Was zelf al op werk, waarna mijn vrouwtje mij belde om te vragen of ik wat had gedaan met de auto. Ik 'nee hoezo' zij 'je airbag is weg'

Nou kijk eens aan
b232e476bec79519b9543980aee52963.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Super kut dat dit gebeurd is. Kan je hier nog iets mee bij de verzekering?
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2-12V OPTIVE 
Vandaag geconstateerd dat er iemand schade heeft gereden op mijn achterbumper :(...

Stelletje honden...

Balen voor je, zo vond ik ineens een diepe kras op de kofferdeksel ik weet zeker dat het door de gemeente reinigingsdienst komt maar maak dat maar hard ????
Dus ik blij dat m'n waggie all-risk is dus wordt mijn schade geregeld , ik hoop voor jouw ook een goede oplossing.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6c  1.4 TSI Blue-GT 
Iemand enig idee of "auto hold" mogelijk is in de polo? Aangezien de Hill hold functie wel de remmen bekrachtigd voor een korte tijd (3 seconden).

Zou een mooie toevoeging zijn.
Polo 6C of 6R? Denk dat op een 6C met de juiste modules het misschien wel kan werken. Op een 6R betwijfel ik het.

Maar is eeder iets voor magiër Iichel. Die krijgt alles werkend!
 
Wat is jullie mening eigenlijk over het verhaal dat het slecht is je tank helemaal leeg te rijden ivm de smurrie onderin. Naar mijn idee is dit pure onzin daarvoor stuiter ik veel te hard over de hobbels. En trek ik waarschijnlijk ook wat te snel op
 
Vw  Polo  1,6 tdi 90pk 6R/ 1.2 9N 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!