Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Jammer, maar goede nieuws is dat de Polo terug is, nieuw aircopaneel erin, inleren en klaar. We hebben weer ijspegels op de neus!
De mijne staat nog bij de dealer, hoop morgen op goed nieuws.
Details heb ik nog niet maar er schijnt toch al wel het een en ander vervangen te zijn en ook een (deel van) het boordnet wordt vervangen, moest vandaag even de reservesleutel komen brengen zodat ze morgen na het wisselen de sleutels opnieuw kunnen inleren.

Klinkt hoopvolgevend lig.

Dat is toch heerlijk weer beginnen met werken na 3 heerlijke weken vakantie. De rit naar je werk toe een lekke band krijgen:hearteyes:

polo band lek.jpg
So hey ... jij hebt coole velgen :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De mijne staat nog bij de dealer, hoop morgen op goed nieuws.
Details heb ik nog niet maar er schijnt toch al wel het een en ander vervangen te zijn en ook een (deel van) het boordnet wordt vervangen, moest vandaag even de reservesleutel komen brengen zodat ze morgen na het wisselen de sleutels opnieuw kunnen inleren.

Klinkt hoopvolgevend lig.

Net aircopaneel losgehaalt en ff de kabel van de standen schakelaar goed gezet, 180 graden omdraaien..

Laat ff weten wat ze allemaal gedaan hebben, ben benieuwd
 
  • Leuk
Waarderingen: GertJan
De mijne staat nog bij de dealer, hoop morgen op goed nieuws.
Details heb ik nog niet maar er schijnt toch al wel het een en ander vervangen te zijn en ook een (deel van) het boordnet wordt vervangen, moest vandaag even de reservesleutel komen brengen zodat ze morgen na het wisselen de sleutels opnieuw kunnen inleren.

Klinkt hoopvolgevend lig.


So hey ... jij hebt coole velgen :)
Gaaf he !! limited edition..

Heb nu overigens dit tijdelijk tot de banden binnen zijn :
polo banden 22.jpg
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Komende dagen vallende sterren in overvloed ..
Het beste moment om te kijken is tussen 2.00 en 4.00 uur, tipt Weeronline.
Wie de vallende sterren wil zien, moet dan naar de noordoostelijke hemel kijken, ruim 60 vallende sterren per uur te zien in Nederland en België.
ik ben voorbereid en mijn vangnet al klaar staan.
En je mag een Wens doen ;) ..
772137_1_304.jpg
 
Laatst bewerkt:
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
  • Leuk
Waarderingen: Houz74
De mijne staat nog bij de dealer, hoop morgen op goed nieuws.
Details heb ik nog niet maar er schijnt toch al wel het een en ander vervangen te zijn en ook een (deel van) het boordnet wordt vervangen, moest vandaag even de reservesleutel komen brengen zodat ze morgen na het wisselen de sleutels opnieuw kunnen inleren.

Klinkt hoopvolgevend lig.

En nog nieuws???
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!